Azért van spam, mert rákattintunk
Milkovits Gábor, 2009. július 20. 20:08
Egy friss észak-amerikai felmérés szerint a felhasználók több mint a fele nyitott már meg spam-üzenetet, egy részük ráadásul nem tévedésből, hanem mert valóban érdekelte a reklámozott termék vagy szolgáltatás.
Tekintve, hogy az internetes levélforgalom túlnyomó része spam, a terjesztőknek nagy valószínűséggel még akkor is megéri ez a tevékenység, ha annak az említett 12 százaléknak csupán a töredéke ugrik be nekik és vásárol valami haszontalan és értéktelen dolgot. Ebből is látszik, hogy a világháló biztonságának növelése nemcsak a hatóságokon és a technológiai cégeken, hanem a felhasználók tudatossági szintjén, illetve józan eszén is múlik.
Kapcsolódó cikkek
- Márciusban Magyarország a spam világbajnok
- 1 százalékra csökkent a spam a Twitter-en
- Kiterjedt botnet-re csapott le a Microsoft
- Kedves Wiki! Ez egy spam!
- Akciós ékszerek és hölgyek a vörös lámpás negyedből Valentin napra
- 2010-ben radikálisan tovább romlik a spam helyzet
- Napi 500 sms a plafon Dél-Koreában
- Rács mögött a tőzsde-spammer
- Bűnösnek vallotta magát a tőzsdei spamküldő fejlesztője
- Veszélyes spam terjed magyarul