Kínai Android mobilok érkeznek Európába
Korábban az elsősorban hálózati eszközeiről ismert Huawei, illetve a kínai piacon leginkább hűtőszekrényekkel és légkondicionálókkal jelen lévő Haier tett ilyen bejelentést. A Huawei iPhone-ra emlékeztető 3G mobilja a gyártó szerint a harmadik negyedévben érkezik Európába, a T-Mobile exkluzív forgalmazásában. A Haier egyelőre egy formatervet mutatott be júniusban 3,2” képernyős Android készülékéről, amely először Franciaországban lesz kapható szeptembertől.
A harmadik jelentkező az Európában ismeretlennek számító Beyond Radio Technology, amelynek héten bemutatott mobilja 2,8” érintőképernyővel bír és nem támogatja a 3G-t vagy az EDGE-et, van viszont rajta WiFi. A társaság Liu névre hallgató egyik mérnöke az európai sajtónak nyilatkozva elmondta, hogy Android operációs rendszerű készülékük még az idei év folyamán kapható lesz az öreg kontinensen, további részletekkel azonban nem szolgált. Liu elmondta még, hogy az Android nyílt forráskódja és olcsósága miatt is ideális választás a számukra.
Kapcsolódó cikkek
- Péntektől kapható a Google telefonja Nagy-Britanniában
- Még áprilisban forgalomba hozza a Vodafone a Nexus One-t
- Android az iPhone-on
- Felhasználók millióit érintette a decemberi Google elleni támadás
- Előretör Amerikában az Android
- Újra keres a Google Kínában
- Máris ejtette a Google-t egy kínai mobilcég
- WT: a Google elleni támadások mögött a kínai kormány áll
- Motorola push-to-talk mobil Android rendszerrel
- Felszámolta kínai keresőjét a Google
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.