3D Sony TV az IFA-n
A japán elektronikai konszern egyike azon gyártóknak , amelyek elsőként lépnek be az otthoni 3D házimozi piacára. A Sony 3D tévékészülékéhez tartozik egy speciális szemüveg, és Blu-ray lejátszót, számítógépet, valamint PS3 konzolt is csatlakoztathatnak arra a felhasználók, s így teljessé válik az otthoni médiaélmény. A Sony High Frame Rate technológiájának köszönhetően 3D módban is lehetővé válik a Full HD (1920x1080 pixel) megjelenítés. A vállalat bejelentette, hogy jövőre megkezdik a 3D televízió kereskedelmi forgalmazását, annak várható árára vonatkozó információ azonban nem hangzott el a bemutatón.
Az utóbbi időben egyre nagyobb figyelmet kap a háromdimenziós megjelenítés, több gyártó elkészítette már az ezen technológiát támogató LCD-kijelzőjét és kivetítőjét, 2010-től pedig beköszönt a 3D házimozi kora is.
Kapcsolódó cikkek
- Már ősszel érkezik a Sony cserélhető objektíves videokamerája
- Az NHH felméri a műsorszórók digitális átállási igényét
- Sony Alpha NEX-3 és NEX-5: a világ legkisebb cserélhető objektíves kompaktjai
- Három csatornát átrendeznek a MinDig TV szolgáltatásban
- 3D-kijelzős Samsung mobil
- IPTV-vel kiváltható a digitális átállás
- Nyolcszázezer háztartást érint a digitális átállás
- Hasznos tudnivalók a digitális korszak tévénézői számára
- FIFA focimeccsek Sony Bravia tv-tulajdonosoknak
- Cseppálló mini Walkmanek a Sonytól
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.
A Huawei vezeti a globális okosórapiacot az IDC adatai szerint
A Huawei szállította a legtöbb okosórát világszerte az idei első három negyedévben az IDC friss jelentése szerint. A Huawei az egy évvel korábbi eladásaihoz képest 44,3 százalékkal több okosórát adott el, és 16,9 százalékos részesedéssel tartja piacvezető pozícióját az okosórák piacán. A gyártó idén több újdonsággal is megragadta a vásárlók figyelmét, köztük a HUAWEI WATCH FIT 3, a HUAWEI WATCH GT 5 és a HUAWEI WATCH D2 modellekkel.
Környezetbarát és csendes – ezek az e-autó legnagyobb előnyei a magyarok szerint
A magyarok ötöde vezetett már elektromos autót, és legtöbben a környezetbarát és csendes működést emelték ki – többek között ez derült ki az OMODA5 és az OMODA5 EV autók gyártója, a Chery Group megbízásából készült felmérésből.
Karácsonyi klasszikusok új köntösben
A mesterséges intelligencia új életre keltheti a kedvenc karácsonyi filmjeinket. A Samsung okostévéken elérhető AI alapú funkciók most a régi klasszikusokat még részletgazdagabbá és tisztábbá varázsolhatják, hogy a jól ismert ünnepi történeteket rendkívüli minőségben élvezhessük.
A LAMAX négy új stílusos hangszórót jelentett be
A LAMAX négy Bluetooth hangszóróval bővítette audiotermékeinek körét, amelyek tökéletesen ötvözik a teljesítményt, a dizájnt és a megfizethetőséget. Az új termékek közt találunk kompakt, alig több mint 300 gramm súlyú hangszórót, és nagyteljesítményű, akár 50 watt teljesítményre képes hangfalat, mindezt megfizethető árkategóriában. Az eszközök mindegyike támogatja a Bluetooth 5.3 technológiát, emellett a csomagban megtalálható 3,5 mm-es AUX kábellel is csatlakoztathatunk eszközt hozzájuk.