Új Sony Walkman zenelejátszók
Az új A-széria tagjai mindössze 7,2 mm vastagok és 2,8” OLED kijelzővel vannak felszerelve. A csúcsmodell NW-A847 64 GB flashmemóriával rendelkezik és mindegyik készüléken a gyártó hangminőséget garantáló S-Master digitális erősítő-technológiája található. A legdrágább verzió várható fogyasztói ára Japánban 40 000, míg a legolcsóbb 16 GB-osé 24 000 jen (80 000, illetve 48 000 Ft). A jóval egyedibb külsejű S-szériát kifejezetten tizenéveseknek tervezték és különlegessége a hozzá tervezett és a készülékkel harmonizáló hangszóró-szett, illetve a zajszűrő technológia. A 8 és 32 GB közötti kapacitású lejátszók 14 000 – 25 000 jenbe fognak kerülni a szigetországban (28 000, illetve 50 000 Ft).
A hivatalos tokiói bemutatón Howard Stringer vezérigazgató az új Walkman készülékek újdonságairól is beszélt. Ilyen például a lejátszás közben a dalszöveget megjelenítő funkció, ami a karaoke japánban meglévő népszerűségét tekintve nyilvánvalóan sláger lesz. Stringer kiemelte még az akkumulátort kímélő megoldást, amelynek lényege az, hogy sosem engedi 90 százalékosnál jobban feltöltődni az akkut, így hosszabbítva meg annak élettartamát. Hasonló már létezik a gyártó egyes Vaio laptopjain is.
Kapcsolódó cikkek
- Már ősszel érkezik a Sony cserélhető objektíves videokamerája
- Sony Alpha NEX-3 és NEX-5: a világ legkisebb cserélhető objektíves kompaktjai
- FIFA focimeccsek Sony Bravia tv-tulajdonosoknak
- Cseppálló mini Walkmanek a Sonytól
- Sony World Photography Awards 2010: a győztesek
- Női Cyber-shottal készül a Sony a tavaszra
- Új algoritmus a Sony RAW konverterében
- A Sony bővítette a Vaio E noteszgép-sorozatot
- Mozgásérzékelős vezérlő PS3-hoz
- WSJ: PlayStation funkciós telefont és mini tabletet tervez a Sony
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.