Huszonötmilliárdot költ az AH a digitális sugárzásra
Az Antenna Hungária csoport (AH) több mint 25 milliárd forintot fordít a digitális földfelszíni műsorszóró hálózatok kiépítésére - mondta Jean-Francois Fenech, az Antenna Hungária Zrt. vezérigazgatója pénteken Budapesten sajtótájékoztatón.
Hozzátette: a digitális adás most a lakosság 60 százaléka számára érhető el, ez az arány az év végére 88 százalékra, 2011-re 96 százalékra nő.
A vezérigazgató emlékeztetett arra, hogy az analóg földfelszíni adást, az unió stratégiájának megfelelően, 2012 elején Magyarországon is lekapcsolják.
Az elérhető szabadon fogható tv-csatornák száma most hét, köztük van az RTL Klub, a TV2, az M1 és az M2, valamint a Duna Tv. Ezen túlmenően három rádiót is hallgathatnak digitálisan az emberek, illetve két fizetős tv-csatornát is nézhetnek.
Jean-Francois Fenech elmondta, a cél az, hogy minél hamarabb, minél több magyar és nemzetközi, ingyenes és fizetős csatornával bővítsék kínálatukat. Hozzátette, a tárgyalások már folynak, ám a potenciális partnereket nem nevezte meg.
Kérdésekre válaszolva a vezérigazgató elmondta, reméli, hogy a következő hónapokban legalább egy-két ingyenes csatornát fel tudnak venni kínálatukba.
Az AH digitális műsorszórásának, a MinDig TV adásainak dekódolását lehetővé tevő berendezést, a set top boxot a német anyavállalat tulajdonában lévő TechniSat Digital Hungary Abasáron is gyártja, több mint 20 alkalmazottal, illetve forgalmazza egy értékesítési csapattal.
Az eseményen bejelentették, hogy az adások nézéséhez szükséges földi televíziós dekódert az AH, a gyártó, a Credigen Bank és a BestByte disztribútor vállalat együttműködése révén hitelre, akár önrész nélkül is meg lehet vásárolni.
Kapcsolódó cikkek
- Három csatornát átrendeznek a MinDig TV szolgáltatásban
- AH MindigTV: robbanásszerű készülékeladás, már 170 ezer felhasználó
- Bővült a digitális tv-hálózat lefedettsége a Dél-Alföldön
- Decembertől minden megyében lesz ingyenes digitális műsorszórás
- Elindult a digitális földfelszíni televíziós szolgáltatás Győrnél
- Bővül a digitális tv-hálózat lefedettsége
- Nem fogadja el az NHH büntetését az AH és bírósághoz fordul
- Az NHH megbírságolta az Antenna Hungáriát
- A Danubius Rádió kísérleti jelleggel csatlakozott a digitális platformhoz
- Élő Bajnokok Ligája-mérkőzések a DVB-H mobiltelevíziós kínálatban
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.