Vezetékes távközlési koncessziót ír ki Szerbia
Szerbiában egy hónapon belül kiírják a második vezetékes telefon szolgáltatói tendert. Jasna Matic távközlési miniszter a B-92 tévécsatornának adott interjúban elmondta, hogy a tender győztesét még az év vége előtt kiválasztják.
A koncesszió díjáról csak annyit mondott el, hogy maguknak a pályázóknak kell megtenni ajánlataikat. A legtöbbet kínálók ezt követően egy árverésen nyerhetik el a koncessziót.
Jasna Matic arra számít, hogy a Szerbiában már kábeltévé-, internet-, illetve mobiltelefon-szolgáltatást végző vállalatok is pályáznak majd a vezetékes távközlési szolgáltatói engedélyre.
Szerbiában jelenleg egyetlen vezetékes telefon szolgáltató működik, a Telekom Srbije. A társaság 80 százalékos állami tulajdonban van, a fennmaradó 20 százalék a görög OTE tulajdonában van.
Kapcsolódó cikkek
- Smart Office: mobil + vezetékes internetkapcsolat + telefon
- Tovább hódított februárban a szélessávú internet
- Januárban is bővült a vezetékes szélessávú piac
- A Telenor nyerte a második szerb vezetékes távközlési koncessziót
- Csak a Telenort érdekli a második szerb vezetékes szolgáltatói koncesszió
- Szerbia vezetékes távközlési koncessziót pályáztat
- Az Ericsson az AT&T vezetékes üzletága fő szolgáltatója lett Észak-Amerikában
- T-Home: optikai internetcsomag és új előfizetői ajánlatok
- A magyar háztartások harmadában van vezetékes és mobiltelefon
- Kevés a Triple Play-t igénybe vevő háztartás
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.