Vállalati Nexus mobilt tervez a Google
Ez nagy valószínűséggel azt jelenti, hogy a „Nexus Two” a virtuális mellett vagy helyett fizikai billentyűzettel is fog rendelkezni, ami kihívást jelenthet a jelenleg a szegmenst uraló Blackberry okostelefonokat gyártó RIM számára. Rubin egyelőre nem vázolt föl konkrét Nexus menetrendet, ráadásul úgy tűnik, hogy a Google most még csak kis lépésekben gondolkodik, mivel a 2010-es tervekben mindössze nagyjából 150 000 Nexus One eladása szerepel.
Annál nagyra törőbb azonban a cég okostelefonos stratégiája: a társaság azt is bejelentette ugyanis a napokban, hogy kártyafüggetlenül, saját weboldalán keresztül is forgalmazni fogja a Google mobilt, a jövőben pedig teljes mértékben ezt az értékesítési formát részesítené előnyben. Mindezt azzal indokolják, hogy miközben a mobilszolgáltatók a hűségszerződéssel kedvezményes áron forgalmazott készülékekkel csalogatják magukhoz az előfizetőket, vajmi keveset törődnek a hatékony mobil-internetet biztosító hálózatfejlesztéssel. A Google álláspontja szerint a telefontársaságok tiszta versenye rákényszerítené őket, hogy minél jobb szolgáltatást nyújtsanak előfizetőiknek – kérdés, hogy egy új piaci szereplő képes lesz-e megváltoztatni a szolgáltatók számára kényelmes jelenlegi gyakorlatot.
Kapcsolódó cikkek
- Péntektől kapható a Google telefonja Nagy-Britanniában
- Még áprilisban forgalomba hozza a Vodafone a Nexus One-t
- Android az iPhone-on
- Előretör Amerikában az Android
- Motorola push-to-talk mobil Android rendszerrel
- Áprilisban jön a Google Nexus One a Vodafone-tól
- Mobiltelefon-kamerával fotózott feliratokat fordít a Google szoftvere
- Japánban debütál a Sony Ericsson első Android mobilja
- Elhalasztják a Google mobiltelefonjának kínai bevezetését
- Kiábrándítóan rosszul fogy a Google-mobil
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.