FIFA focimeccsek Sony Bravia tv-tulajdonosoknak
Világújdonságként a wi-fi-s Bravia-, Bravia házimozi-, illetve Blu-ray-tulajdonosok megtekinthetik a „Top 20 FIFA World Cup Moments” (a FIFA World Cup 20 legszebb pillanata) filmet, melyben a FIFA World Cup története, anekdoták szerepelnek, megtekinthetők továbbá FIFA World Cup filmek is, vagy akár a kedvenc már klasszikusként számon tartott futballista adatlapja is megtekinthető Bravia Internet Videón.
A Bravia Internet Video segítségével olyan programok is megtekinthetők, amelyekről akár a népszerű „catch-up” tévé szolgáltatásokkal is lemaradt, így élvezheti a teljes képernyőben kedvenc tévéműsorait, amikor az leginkább megfelelő. Sőt, a készülékek csatlakozhatnak az internetes, online tartalmakhoz is, elsősorban az olyan fájlmegosztó oldalak segítségével, mint a YouTube vagy a Dailymotion. Így nincs szükség arra, hogy bekapcsoljuk a számítógépet, és apró kijelzőn nézzük a tartalmakat; a legújabb videókhoz és szolgáltatásokhoz nagy méretben, online kapcsolódhatunk a televízió képernyőjén keresztül.
A FIFA-val való együttműködés a Sony számára új lehetőségeket adott a Bravia Internet Video szolgáltatásban. Nemcsak a futballmeccsek tekintélyes katalógusa áll rendelkezésre, hanem a tényanyagok, egyéb információk is: mindez egyenesen a nappaliba, a szolgáltatás hamarosan angol, francia, olasz, német és spanyol nyelveken lesz elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális felhőbe száll a zenepiac
- Novemberben már közel 1,4 millióan televízióztak digitálisan
- Az analóg média alkonya - A Sony bezár egy CD gyárat
- Digitális lesz a Digi, megegyezett a GVH-val
- Hol tart a fogyasztói elektronika 2011-ben?
- Az LG töretlenül hisz a 3D-ben, ezt januárban is megmutatja
- Letöltés nélküli zeneszolgáltatást indított a Sony
- Szoftverfrissítés SONY LCD TV-khez
- Videókon a PSP mobil
- Képességjavító frissítés Sony A900/A850 DSLR-ekhez
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.