Itt vannak az első iPhone-reklámok
Az exkluzív módon az Apple eszközökre írt alkalmazásokban megjelenő reklámok ára igen magas, a céges kampánycsomagok ára egy- és tízmillió dollár között mozog. A borsos árú hirdetésekből azonban nemcsak a készülékgyártó jár jól, a bevételek 60 százaléka ugyanis az alkalmazások fejlesztőit illeti. Ez persze az Apple-nek is jó, hiszen tovább ösztönzi a szoftvercégeket arra, hogy alkalmazásokat fejlesszenek az iPhone-hoz és az iPad-hez.
Az első iAd reklámok között van a Nissan videós autóreklámja, amely a cég Leaf modelljéhez kapcsolódó, az autóval kommunikáló iPhone szoftverrel együtt jelenik meg a készülékeken. A másik már élő hirdetés egy Dove reklám. Az Apple még januárban vette meg a Quattro Wireless nevű mobilreklámos céget, nyilvánvalóan azzal a céllal, hogy átvegye a teljes ellenőrzést a készülékein és platformjain futó hirdetések felett. Ez persze nem 100 százalékos, hiszen az internetes reklámok továbbra sincsenek teljesen kiszűrve – bár a Flash mellőzése jó eszköz ehhez. A társaság olyan hirdetőket szerzett már meg az iAd-hez, mint a Walt Disney, a Nissan, aCitigroup, a Unilever, az AT&T, a Chanel, a General Electric, a Best Buy és a DirecTV.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Magyarországon is forgalmazza az iPhone 4-et
- Engedett az Apple: javítási garancia az összes uniós országában
- Ősszel már a Vodafone és a Telenor is árusítja az iPhone 4-et
- Kirúgták az iPhone 4 vezető tervezőjét
- Késik a fehér iPhone 4
- Az Apple beismerte az iPhone 4 hibáját
- Máris pereskednek az iPhone-4 miatt
- Firefox Home iPhone-ra
- iPhone 4: Mennyi haszna van az Apple-nek egy telefonon?
- Nem csúszik az iPhone 4G nemzetközi premierje
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
2025-ben is farag az inflációból a Vodafone
A távközlési szolgáltatók évente egy alkalommal a fogyasztói árindex változásával egyoldalúan korrigálhatják előfizetéseik és szolgáltatásaik díjszabását. Az árindex számítását a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) végzi, és minden év januárjában teszik közzé az előző évre vonatkozó átlagos fogyasztói árindex változást, azaz a január 1. és december 31. közötti időszakra számított éves infláció mértékét.
Számos technológiai újdonságot leplezett le a Huawei
Újabb lépést tett előre a technológiai innováció útján a Huawei: bemutatta legújabb fejlesztéseit, köztük a HUAWEI Mate X6 hajlítható kijelzős okostelefont, a HUAWEI nova 13 okostelefon-sorozatot, valamint a HUAWEI FreeBuds Pro 4 prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatót. Emellett Rose Gold színben bemutatkozott a gyártó egyedi formavilágú, nyitott kialakítású fülhallgatója, a HUAWEI FreeClip is.
Okosan a karácsonyi rohanásban! Válogassunk megfontoltan a mobilszolgáltatók ajánlatai között
Az ünnepi időszakban sokan szeretnék meglepni magukat vagy szeretteiket egy-egy új mobiltelefonnal, tablettel vagy okosórával. Ajándékvásárláskor a fogyasztók a szokásosnál jellemzően kevésbé tudatosan hoznak döntéseket, ilyenkor gyakran azt sem gondolják át, mekkora összegű kiadásra kell számítaniuk, illetve milyen hosszú távra szerződnek egy-egy mobilszolgáltatóval új okoseszközük megvételekor. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szakértői ezért összeszedték, mit érdemes mérlegelnünk, ha hűségidős szerződéssel vásárolnánk mobil eszközt.
Készüljünk aktívan a karácsonyra – hasznos appok a HONOR-tól
Az ajándékvásárlástól a pihenés megszervezésééig, a karácsonyi ebéd és vacsora, és egy esetleges koktélparti kiötléséig számos feladat várhat még ránk az év vége előtt – a HONOR pedig pár hasznos appal segíti ezeket a potenciális munkákat.
Több mint 650 ezer nevezés érkezett a Huawei nemzetközi mobilfotós versenyére
Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új, izgalmas perspektívából örökítik meg. A három fődíjas pályamű készítői fejenként 10 ezer dolláros pénzjutalomban részesültek. A versenyt idén nyolcadik alkalommal szervezték meg, hogy megmutassák, az egyszerű pillanatok is művészivé válhatnak a kreativitás és a megfelelő eszközök segítségével.