Elkészült Magyarország iPhone-ra szánt turisztikai adatbázisa
A Magyar Turizmus Zrt. gondozásában készült alkalmazás angol és magyar nyelven itt érhető el az App Store-ból. A felhasználók szálláshelyek, éttermek, fürdők és látnivalók közül válogathatnak, de a beépített Google-térkép segítségével különböző szempontok, például a tartózkodási helyhez igazodva is lehet böngészni.
Az alkalmazás iPad és iPod Touch készülékeken is működik. A látnivalók leírása mellett képgaléria segíti a tájékozódást. A megtekinteni kívánt látnivalókhoz kapcsolódva ötnapos időjárás-előrejelzéssel lehet optimális időpontot választani. Közösségi oldalakhoz csatlakozva még az aktuális üdülési ajánlatok között is lehet szemezgetni.
A szoftverben a magyarországi aktualitásokról is tájékoztatást nyújtó, éjjel-nappal hívható Concierge szolgálat száma is megtalálható. A külföldi vendégek olyan hasznos kiegészítőket is elérhetnek, mint a hangos szótár vagy a valutaváltó.
Kapcsolódó cikkek
- A Szallas.hu-val indul a YouTube Magyarországon
- Így csábítanak az interneten a szállodák 2012-ben
- Botrány Pekingben, hiába várt a tömeg az iPhone 4S-re
- Újfajta szöveges képességek - Japán hangulat az iPhone-okon
- Vezeték nélküli kivetítés az új Epson projektorral
- Dobozold be az iPhone-od!
- iGO primo app Car Dock - A biztonságosabb navigációért
- Microsoft dokumentum-megosztás iPhone-ra és Windows Phone-ra
- Virtuális idegenvezetés Szolnokon
- A kétmillió CitroMail-es már okostelefonról is elérheti levelezőrendszerét
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.