Szeptemberben megélénkült a mobilvásárlás
Az év kilencedik hónapjában közel 25 ezerrel 11,833 millióra emelkedett a három hazai mobiltelefon-szolgáltató teljes előfizető-száma. A forgalmat generáló ügyfeleké az előző hónaphoz képest 22 ezerrel 10,855 millióra nőtt - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
Az NMHH gyorsjelentése szerint 2010 szeptemberében a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 118,3 SIM-kártya jutott. Augusztusban ez az érték 118,0, egy évvel korábban 117,6, 2009 végén pedig 117,7 volt.
A kilencedik hónap végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése az augusztusi 43,46 százalékról 43,50 százalékra, a Vodafoné 22,02 százalékról 22,06 százalékra emelkedett, míg a Telenoré 34,52 százalékról 34,44 százalékra csökkent.
Szeptemberben a forgalmazásban résztvevők, azaz az előfizetéssel rendelkezők és az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma alapján a Vodafone az augusztusi 22,51 százalékról 22,55 százalékra, a T-Mobile pedig 44,72 százalékról 44,77 százalékra növelte piaci részesedését, míg a Telenor 32,77 százalékról 32,68 százalékra esett vissza.
Kapcsolódó cikkek
- 12 milliónál tart a hazai mobil-előfizetői szám
- NMHH: nőtt a mobilinternet-előfizetések száma szeptemberben
- Nőtt a mobilinternet-előfizetők száma, de mérséklődött a forgalom
- Nyilvános meghallgatást tart az NHH a szélessávú piacok szabályozásáról
- Ismét nő a mobilpiac, feljövőben az Apple és a RIM
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Tovább hódított februárban a szélessávú internet
- Februárban vegyes mozgások voltak a magyar mobilpiacon
- A vártnál gyorsabb ütemben térhet magához a mobilpiac
- Novemberben tovább nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.