Elindult a Nokia magyarországi webáruháza
A webáruházban már előrendelhető a Nokia X3 Touch and Type készülék
A Nokia webáruház első számú újdonsága, a Nokia X3 Touch and Type készülék, már most megvásárolható. A szuper vékony Nokia X3 Touch and Type készülék egyesíti az érintőképernyőt és a hagyományos 12 gombos telefon-billentyűzetet, ezáltal lehetővé teszi, hogy a felhasználók gyorsan pötyöghessenek a fényes érintőképernyőn, valamint SMS-ek villámgyors írása vagy a hívások kezelése közben használhassák az ismerős mozdulatokat a billentyűzeten.
A Nokia Online Shop kínálatában megtalálhatóak a nemrég megjelent új Nokia okostelefonok (Nokia C5, C6), az üzleti készülékek, és hamarosan elérhető lesz a számos helyi tartalommal érkező Nokia N8 és a Nokia C7 is. A Nokia Online Shop egyszerűen és gyorsan kezelhető, a készülékeket pedig a kiválasztást és megrendelést követően akár egy napon belül kézbe veheti a vásárló.
Kapcsolódó cikkek
- Piros és zöld színekben is elérhető lesz a Nokia Lumia 800
- Nokia 803: a multimédiás szörnyeteg
- Nokia - NGM: közös munkacsoport a dolgozók munkahelyhez juttatására
- A Nokia Komáromban 2.300 főt bocsát el
- 1,4GHz-es processzorral érkezhet az utolsó Symbian-os mobil – Nokia 801
- Nokia Lumia 800 és Lumia 710 a Telenor kínálatában
- Közös Nokia és Microsoft fejlesztői laboratórium nyílik
- Lelepleződött a Nokia Lumia 900
- A Nokia megválna okostelefon divíziójától?
- Februárban jön a Nokia N9 mobiltelefon Intel Atom lapkával és MeeGo operációs rendszerrel
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.