Felhők feletti internetezést ajándékoz karácsonyra a Google
Az akció, amelyből a Google közlése szerint tizenöt millió utas profitálhat, november 20-tól január 2-ig tart. A konszern így igyekszik a Chrome kipróbálására ösztönözni a felhasználókat.
A részt vevő légitársaságok - a Delta Air Lines, a Virgin American és az Air Train - a meghatározott időszakban összesen hétszáz repülőgépen kínálnak majd internet-elérhetőséget. Mindhárom légitársaság gépein működik WiFi-szolgáltatás, amelynek használata általában 5-13 dollárba (1100-2500 forintba) kerül. A légi WiFi-használat elterjedését azonban nemcsak a költségek gátolják, hanem a felhasználókat feltehetően az is visszatartja, hogy a fedélzeten csak bizonyos időszakokban használhatók laptopok és egyéb elektronikus készülékek.
A Google már tavaly is indított hasonló akciót a Virgin Americával közösen. A nagyágyú azonban a Delta Air Lines: ez a légitársaság az előzetes becslések szerint tizenegy millió utast szállít majd a karácsonyi szezonban.
A 2008-ban bemutatott Chrome keresővel a Google a Microsoft Internet Explore-jával és a Mozilla Firefoxával igyekszik felvenni a versenyt. A becslések szerint eddig a piac 7-12 százalékát hódította meg.
Kapcsolódó cikkek
- Picasa 3.9.0 Build 135.86
- Tovább csökkenhetnek a külföldi telefonálás díjai
- Az ókori világ földrajzát segít megismerni a Google új projektje
- Repülőszimulátor-rajongók visszahozzák a Malév gépeit Budapestre
- NMHH: hárman fellebbezték meg a 900-as tender eredményét
- Vodafone: áprilisra teljes a 4G-s lefedettség
- Az Európai Bizottság jóváhagyta a Motorola Mobility Google általi felvásárlását
- Chrome böngésző: androidos kütyükre is
- Öt pályázó jelentkezett a 26 GHz-es sáv elnyerésére
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.