Sziget Fesztivál szponzorációért kapott díjat a Vodafone
A Műcsarnokban megrendezett Mecénás Napi Díjátadó Gála és Árverésen átadták a Summa Artium Díjakat, amelyekkel a kultúrával és művészetekkel együttműködő, azokat kiemelkedő módon támogató vállalatokat és magánszemélyeket ismerik el. A Vodafone és a Sziget Fesztivál közötti együttműködés keretében a mobilszolgáltató a Fesztivál főszponzora lett. Ez logikus lépés volt a vállalat életében, hiszen a sport mellett kiemelten támogatja a fiatalok körében oly népszerű zenei fesztiválokat, koncerteket.
A Vodafone a szponzorációk esetében megszokottaktól eltérő módon nem egyszerűen csak pénzügyileg támogatta a fesztivált, hanem számos olyan új szolgáltatást vezetett be, amelyek valós értéket jelentettek és jelentenek a látogatóknak. Ezek közül a legnépszerűbb a Szigetfone volt, de a mobilszolgáltató olyan mobilpénztárca (mobil payment), mobil média és „gép-gép közötti” (machine to machine) megoldások sorával jelentkezett a fesztiválon, amelyek mind a hazai, mind a külföldi Sziget-látogatók számára kényelmesebbé tették a fesztiválozást. A Virtuális Szigeten elindult a Vodafone Sziget program mobilinformáció több nyelven, a Sziget Iránytű kiterjesztett valóság alkalmazás a navigációjukat könnyítette meg, ugyanakkor mobilon is vásárolhattak napijegyet a fiatalok, vagy akár mobillal is fizethettek egyes termékekért, elsőként a kávéért. Ez az együttműködés hozzájárult ahhoz, hogy a Sziget Fesztivál tovább folytathassa térhódítását, a Vodafone pedig élesben próbálhatott ki új technológiákat.
Kapcsolódó cikkek
- Költséghatékony tarifacsomagok vállalkozóknak a Vodafone-tól
- Még vonzóbbak a Blackberry-k a Vodafone-nál
- Irodalmi hősök fantomképeken
- Különleges Opera Mini a Vodafone-nál - Nem csak okostelefonhoz!
- Januárban tovább nőtt a mobilinternet-előfizetők száma Magyarországon
- Self-publishing: szöveg-lerakat vagy virágzó text-kultúra?
- Idén is a Telekom a Vivicittá Városvédő futás főtámogatója
- Több mint kétezer fotót tesz közkinccsé a Völgységi Múzeum
- Ingyenesen a világhálón Lomax amerikai folklórgyűjteménye
- Rajzregény: e-könyves műfaj
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
A gyermekeket is megszólította az Internet Hotline őszi kampánya
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.