Az HBO-val bővült a MinDig TV kínálata
Az Antenna Hungária Csoport 2010. decemberében 14 új telephelyről indítja el a kereskedelmi szolgáltatást, ezáltal a digitális hálózat lakossági lefedettsége 95 százalékra emelkedik. Az HBO csatornával bővült a MinDig TV Extra szolgáltatás kínálata, mely önálló csatornaként előfizethető, tehát akár az előfizetési díj nélküli csatornák mellé is választható. December hónapban az AXN csatorna a több mint 120 ezer MinDig TV háztartás számára előfizetési díj nélkül érhető el.
Az Antenna Hungária Csoport 2010. decemberében összesen 14 új telephelyről indítja el a kereskedelmi szolgáltatást, a digitális hálózat lakossági lefedettsége ezáltal 95 százalékra emelkedik. Az idei hálózatbővítéssel, valamint a kabhegyi adót érintő, napokban megvalósult jelentős teljesítményemeléssel a MinDig TV és MinDig TV Extra szolgáltatások vételi körülményei tovább javulnak, a tetőantennás vételen kívül az ország nagy részén még optimálisabb vételi lehetőségeket biztosítva a nézők számára.
A hálózatbővítéssel egyidejűleg az HBO csatornával bővült a MinDig TV Extra szolgáltatás kínálata. A csatorna önálló csatornaként előfizethető, tehát akár az előfizetési díj nélküli csatornák mellé is választható, mely egyedülálló megoldás a magyar piacon. Az Antenna Hungária Csoport a karácsonyi szezon közeledtével két akciót is hirdetett, a MinDig TV akciója keretében aki most vásárol az akcióban részt vevő MinDig TV matricás vevőkészüléket, az további 10 csatornát nézhet fél éven keresztül. A MinDig TV Extra akciójában pedig egyéves előfizetés esetén a vételhez szükséges dekódert vagy CA-modult fél áron (9990 Ft, illetve 4990 Ft) kínálja a cég. A több mint 120 ezer MinDig TV háztartás számára, melyek már rendelkeznek DVB-T vevőeszközzel, december hónapban minden este az AXN csatorna előfizetési díj nélkül érhető el az Euronews csatorna helyén.
Az Antenna Hungária a GfK Hungária Kft. havi értékesítési statisztikáit is felhasználja kimutatásainak összeállításához. A legfrissebb, október végi értékesítési adatok alapján a magyar háztartások közel 10 százaléka rendelkezett DVB-T MPEG-4 vevőkészülékkel (dekóderek, integrált televíziók, PCI és USB kártyák és stickek). A felhasználók számát illetően a MinDig TV-t használó háztartások száma meghaladta a 120 ezret.
Folyamatosan növekszik a MinDig TV matrciás készülékek választéka, immáron 15-féle dekóder és 107 integrált televíziókészülék típus található a kínálatban. Egyre több boltban és üzlethálózatban kapható MinDig TV matricás készülék, jelenleg országszerte több mint 600 üzletben vásárolhatunk ilyen vevőeszközt. Ezzel párhuzamosan a DVB-T dekóderek átlagára a tavalyi évhez képest közel 35%-ot csökkent, karácsonyra kiváló ajándékozási lehetőséget biztosítva mindenkinek. A MinDig TV szolgáltatásra történő váltás folyamatát erősíti a lapos képernyős televíziók forgalmazása, hiszen már alig lehet olyan LCD vagy plazma-televíziót kapni Magyarországon, melyben ne lenne megtalálható a MinDig TV szolgáltatás vételéhez szükséges DVB-T MPEG-4 tuner. Ezáltal annak a nézőnek, aki DVB-T MPEG-4 tunerrel felszerelt LCD vagy plazmatelevízióra cseréli régi készülékét, nem szükséges, hogy külön dekódert vásároljon a MinDig TV szolgáltatás vételéhez.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres 3D tv-teszt Magyarországon
- Digitális földfelszíni televíziós sugárzás a Hármashatár-hegyi adótoronyból
- Három csatornát átrendeznek a MinDig TV szolgáltatásban
- Bővült a digitális tv-hálózat lefedettsége a Dél-Alföldön
- Elindult a digitális földfelszíni televíziós szolgáltatás Győrnél
- MinDig TV földi TV dekóder kedvező részlet konstrukcióban
- AH-TechniSat kooperáció: dekóderek részletre
- Digitális műsorszórás - A TV2 is felkerül az új platformra
- Február végéig meghosszabbított m1 és m2 kísérleti HD-sugárzás
- Újabb lehetőség a MinDig TV vételéhez
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A Technogym és a világ vezető elektronikai cége partnerségre lép
A Samsung Electronics Co., Ltd. bejelentette, hogy partnerségre lép a csúcskategóriás fitneszmegoldásokat gyártó Technogymmel annak érdekében, hogy a Samsung eszközöket választók számára elérhető legyen az otthoni edzés prémium élménye.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra
Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.