Pókember magyar játékkiadóval dolgozik
A Marvel Entertainment a Zen Stúdiót választotta
Hosszú távra szóló stratégiai együttműködést kötött a 70 éves múltra visszatekintő, több mint 8000 képregényhőst birtokló Marvel Entertainment és egy magyar játékkiadó, a Zen Stúdió. Az együttműködés első állomásaként a Zen Stúdió ma teszi elérhetővé a Microsoft Xbox hálózatában legújabb játékát, a Marvel Pinballt, melyben négy szuperhőst - Pókembert, Rozsomákot, Vasembert és Pengét – kelt életre.
Egy magyar játékkiadó is tagja lett annak a szűk szakmai elitnek, mely a Marvel Entertainment képregényhőseinek számítógépes átiratát készítheti el. A magyar Zen Stúdió első nemzetközi sikerét 2005-ben érte el, ekkor jelent meg a kizárólag digitális formában terjesztett Pinball FX, mely közel 2 milliós rajongótáborával a világ egyik legnépszerűbb alkalmi játéka volt a Microsoft online játékértékesítő hálózatában. Ekkor figyelt fel rá a több mint 8000 képregényhős kiadási jogaival rendelkező Marvel Entertainment.
„A Marvel Entertainment kizárólag a játékfejlesztők és kiadók egy szűk magjával dolgozik együtt, számára ugyanis kiemelten fontos, hogy képregényhősei digitális környezetben is az adott karakterre jellemző autentikus élményt nyújtsák” – mondta Kigyóssy Zsolt, a Zen Stúdió ügyvezetője. A Marvel Entertainment ennek érdekében rendkívül szigorú szabályokat és magas minőségi elvárásokat fogalmaz meg a karaktereit feldolgozó partnerekkel szemben.
A több mint másfél évig tartó fejlesztés során a Zen Stúdió a Marvel Entertainmenttel szorosan együttműködve dolgozott azon, hogy a Marvel Pinballban megjelenő szuperhősök még a legkritikusabb képregényrajongók tetszését is elnyerjék. Ez nem pusztán a karakterek megjelenésére, de a játékban megvalósuló viselkedésükre, valamint a hangulatot tovább fokozó zene- és hangeffektusokra is vonatkozik. A legapróbb részletekig kidolgozott játékkörnyezetet jól jellemzi, hogy a Zen Stúdió fejlesztésében szereplő hősök – Pókember, Rozsomák, Vasember és Penge – a Marvel karakterek eredeti hangján szólalnak meg.
„A Marvel Pinball megalkotásával a Zen Stúdió igazán lenyűgöző játékot hozott létre, bizonyítva ezzel a számítógépes játékfejlesztés terén szerzett egyedülálló tapasztalatát” – mondta TQ Jefferson, a Marvel Entertainment digitális médiacsoportjának játékokért felelős igazgatója. „Alig várjuk, hogy ismét együtt dolgozzunk a Zen Stúdióval, és újabb Marvel karaktereket mutassunk be a rajongók számára” – tette hozzá TQ Jefferson.
Kapcsolódó webcímek:
http://www.marvelpinball.com
http://www.zenstudios.com
http://www.marvel.com
Kapcsolódó cikkek
- A szudokut is megoldja a Google
- Ingyenes kalózos játék és tesztek a MS karácsonyi kosarában
- Az interfész maga az ember - Minden (a) mozgásban van (2. rész)
- Több mint 3 millió WoW Cataclysm 1 nap alatt
- Videókon a PSP mobil
- Ragdoll Masters
- 635 ezer dollárért kelt el egy virtuális éjszakai klub
- 360 millió dollár 24 óra alatt: rekordot döntött az új Call of Duty
- Letölthető Xbox-ra a Kinect szoftver
- Átalakulóban a játékipar, digitalizálódik a terjesztés
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.