Az Apple meg akarja akadályozni, hogy az AppStore alkalmazásai máshol kereskedjenek
Néhány alkalmazás fejlesztőnek az Apple megtiltotta, hogy olyan alkalmazásokat forgalmazzon az AppStore-ben, amelyek a valódi kereskedelmi forgalmat elviszik az Apple áruházából. Például a Sony iPhone alkalmazását azért dobta vissza, mert annak segítségével a felhasználók a Sony Reader Store-ból vásárolhatnának könyvet. Az Apple azt szeretné, ha az ilyen típusú forgalom is rajta keresztül bonyolódna.
Eddig nem volt ilyen szabály, az alkalmazások segítségével a vásárlás bárhol történhetett a weben, az Apple szigorításával a vásárlás csak egy másik alkalmazáson keresztül történhet. Az Apple minden egyes tranzakcióból 30% részesedést szeretne, egyelőre ez még csak az e-könyvek eladásánál van így.
A szigorítás azért is meglepő, mert az Apple nemrég jelentette be, hogy együttműködőbb szeretne lenni a tartalomszolgáltatókkal, ennek ellenére szigorítja a disztribúciót.
A korábban elsősorban eszközök gyártására fókuszáló Apple számára az AppStore meghozta azt a felismerést, amit a mobilszolgáltatók már rég tudnak: a hardver akár ingyen is adható, ha utána jól meg lehet fizettetni az arra épülő szolgáltatásokat...
Kapcsolódó cikkek
- Az Apple OS X Mountain Lion több mint 100 új funkciót tartalmaz
- iPad 2 8GB – Pénztárcakímélő Apple tablet?
- Egy hét múlva debütál az iPad 3
- Az Apple levédte a Macbook Air főbb jellemzőit, veszélybe kerültek a lapos, de okos gépek
- Vizsgálat indult az Apple kínai beszállítóinál
- iPad 3 premier március első hetében?
- A Cloud Manager 2.0 segítségével már Apple készülékekről is ellenőrizhetők a felhő alapú környezetek
- Akár 64 látószöget is kezel a frissített Apple Final Cut Pro X szoftver
- John Browett az Apple kiskereskedelmi ágazatának új vezető alelnöke
- Minden korábbinál nagyobb negyedéves bevétel és nyereség az Apple-nél
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.