Szebb, jobb videó a mobilon - új Cisco szolgáltatások a mobil adatforgalom menedzseléséhez
A Cisco újdonsága, az angol Monetization, Optimization, Videoscape Experience szavak rövidítéséből összeálló MOVE elnevezésűkeretrendrendszer megkönnyíti a szolgáltatók számára a gyors ütemben növekvő mobil adatforgalom kezelését, valamint az videós, tévés szolgáltatók piacra vitelét.
Az új Cisco MOVE megoldások a teljes mobilhálózatot lefedik a klienstől a hálózaton át a felhőig, és felépítésüknek köszönhetően rugalmasan kiszolgálják a növekvő mobil adatforgalmat, különös tekintettel a mobil videotartalmakra. A nemrég közzétett Cisco Visual Networking Index (VNI) 2010–2015-ös időszakra vonatkozó globális mobil adatforgalom-előrejelzése szerint 2015-re a világ mobil adatforgalmának a kétharmadát videofájlok teszik majd ki. A mobil videoforgalom 2010–2015 között éves szinten várhatóan több mint a duplájára nő majd.
A Cisco MOVE keretrendszer részeként bejelentett innovatív technológiák közül a Cisco Mobile Videoscape a mobilszolgáltatók számára teszi lehetővé, hogy mobil videószolgáltatásokat nyújtsanak ügyfeleiknek, amelyek összekötik a a mobilhálózatot a Cisco tartalomszolgáltatási hálózatokkal, illetve az azokon keresztül működtetett videoterjesztői hálózattal. A Cisco szolgáltatói Wi-Fi-megoldás a Wi-fi hálózatok bevonásával segíti a szolgáltatókat a mobil adatforgalom tehermentesítésében, míg a Cisco adaptív intelligens routing a teljes hálózatra kiterjedő szolgáltatási intelligencia révén csökkenti a mobil adatforgalom költségeit.
A Cisco MOVE megoldások a mobil adatforgalomra előfizetők számára jobb mobilvideós és WiFi élményt nyújt, emellett lehetővé teszi a mobilhasználat testreszabását.
Kapcsolódó cikkek
- A pulzusellenőrző mobiltelefon mentőt is hív, ha kell
- Hitelkártya helyett elég lesz a mobiltelefon
- 60 ezer feletti látogatószámmal zárt a Mobile World Congress
- Rekordokat dönt a Mobile World Congress
- Napfénnyel tölthető androidos mobil
- A "sógoréknál" az operátorok uniós túlszabályozottságára panaszkodnak
- Magyar programajánló és mobiltelevíziós platform Barcelonában
- Yahoo: személyre szabott tartalom
- Intel-processzorok a telefonokban?
- Google: bejelentés, tervek, ellenfelek
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.