Chrome-reklám az orosz TV-ben: Gyorsabb, mint gondolná!
Úgy tűnik, hogy a Google mindent eldöntő hadműveletekre készül a böngésző fronton: a Chrome 10 megjelenését követően a meglehetősen nagy orosz piacon TV-kampányt indított. Információink szerint ez az első olyan tévé-klip - a térségünkben mindenképp -, amely egy ingyenesen letölthető szoftvert, egy internetes böngészőt hirdet.
A TV-reklám meglehetősen puritán és lényegre törő, a klip az adwords szellemében készült. Kereső-szavak és -kifejezések követik egymást egyre gyorsabb ütemben, mígnem egy férfihang le nem vonja a zene ritmusából is adódó konklúziót: "Gyorsabb, mint gondolná. Töltse le a Chrome internet böngészőt a Google-től!"
A reklám márciusban indult, és az utóbbi két napban vált intenzívvé. Hogy milyen a hatása az új letöltések számában kifejezve, arról nem nyilatkozott a Google, a kampány időtartamáról sem, de az kiderült a Google Oroszország marketing igazgatójának szavaiból, hogy az oroszországi tévéreklám csak az első kavics a vízben, a hullámok egész Európát el fogják borítani.
Kapcsolódó cikkek
- Chrome böngésző: androidos kütyükre is
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- Chrome 11 beta: a szó se száll el
- Megjelent a FireFox 4 RC verziója
- Paradigmaváltás a böngészésben: Chrome 9
- Chrome – háromszor
- Google+1 közösségi böngésző-bővítmény?
- Google Chrome 8 PDF-olvasóval és letöltőoldallal
- A Google a Miramax filmjei körül legyeskedik
- Megfojtják a Google TV-t
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.