A telefon dönt: beszél vagy vezet
Az amerikai Sprint mobil szolgáltató nem bízza a rendőrségre, hogy megakadályozza a telefon használatát vezetés közben, szerintük biztosabb megoldás ezt magára a telefonra bízni. A Drive First alkalmazás - amely vezetés közben gátolja a zavaró szolgáltatások használatát - minden Sprint által forgalmazott Android telefonon elérhető lesz.
A Drive First GPS technológia segítségével meg tudja állapítani az utazás sebességét, és ha ebből arra következtet, hogy a felhasználó autóban ül, automatikusan kikapcsolja a vezetést zavaró szolgáltatásokat: a hívásokat a hangpostafiókba irányítja, az sms-ekre automatikus választ küld, miszerint az illető jelenleg nem elérhető, és csak a vezetést támogató alkalmazásokat engedi futni, például a navigációt, esetleg a zenehallgatást, a többit lezárja.
Természetesen a Drive First kikapcsolható, ez különösen hasznos, ha utasként ülünk a kocsiban, de ekkor is rögzíti a hívások idejét illetve a használt funkciókat, így utólag a szülő vagy munkáltató ellenőrizheti mennyit beszéltünk vezetés közben.
Bár a Drive First minden új Android eszközön elérhető lesz, használatáért havi 2 dollárt kell majd fizetni.
Kapcsolódó cikkek
- Archos Child Pad: kedvező árú tablet gyerekeknek
- Samsung Galaxy S III: kerámia ház, 4,8 hüvelykes Full-HD képernyő, Android ICS és négy mag
- ASUS Transformer Pad Infinity és Transformer Pad 300 sorozat az MWC 2012-n
- Bemutatkozott az ASUS PadFone és a frissülő Transformer Pad termékcsalád
- ZTE Era – Tegra 3 és Ice Cream Sandwich 7,8 milliméterben
- Bemutatkozott a HTC One sorozat: One X, One S és One V [Frissítve]
- A Sony bemutatta az Xperia P és Xperia U okostelefonokat
- Samsung Galaxy Beam – Projektor a mobilban
- Bemutatkozott a tízhüvelykes Galaxy Tab 2
- 50GB tárhelyet kapnak azok az Android felhasználók, akik március 23-ig használatba veszik a Boxot
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
A gyermekeket is megszólította az Internet Hotline őszi kampánya
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.