LightSquared 4G vezeték nélküli hálózat a Best Buy-nál
A 4G vezeték nélküli hálózat amerikai fejlesztője, a LightSquared, március 23-án megállapodást írt alá a Best Buy kereskedelmi vállalattal szolgáltatásának elindításáról. A LightSquared 15 potenciális üzletféllel tárgyalt már, ezek közül a Best Buy a legnagyobb. A Best Buy a Nextel 3G vezeték nélküli hálózatáról illetve a Clearwire 4G WiMax szolgáltatásról vált a LightSqared-re.
A LightSquared által kiépített új vezeték nélküli hálózat egyaránt használ műholdas és földi kommunikációt. A cég januárban kapta meg az engedélyt az LTE alapú hálózat kiépítésére. Az engedély feltételei között szerepel, hogy 2012-ig 100 millió embert, 2015-ig 260 millió embert érintő hálózatot kell kiépíteniük. A szolgáltatás elindítását év végére tervezik.
A cég nem közvetlenül a felhasználóknak kínálja szolgáltatását, hanem a vezeték nélküli hálózat szolgáltatóinak, illetve kereskedőknek.
A CTIA 2011 szakkiállítás egyik előadásán a LightSquared ügyvezető igazgatója, Sanjiv Ahuja elmondta, hogy a cég üzleti tervével nagy változásokat hozhat a vezeték nélküli hálózatiparban.
Kapcsolódó cikkek
- HTC Thunderbolt – az első 4G-s okostelefon
- Koreában sikeresen bizonyított az LTE Advanced hálózat
- 12 milliónál tart a hazai mobil-előfizetői szám
- Negyedik generációs mobilhálózatra vált Amerika
- Leállt a T-Mobile hálózata, máshol nincs fennakadás a szolgáltatásban
- Androidos telefonok fojtogatják a mobilhálózatokat
- Felhők feletti internetezést ajándékoz karácsonyra a Google
- Robbanásszerűen nő a mobil adatforgalom
- NMHH: nőtt a mobilinternet-előfizetések száma szeptemberben
- Szeptemberben megélénkült a mobilvásárlás
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.