BalatonSound: neten árult jegyeknek a neten nézz utána
Ha valaki az aukciós site-okon vagy más helyről kéz alól vásárol Balaton Sound jegyeket, érdemes benéznie a Sziget illetve a Balaton Sound honlapjára is, ahol a szervezők hamarosan közzéteszik azokat a sorszámokat, amely sorszámú jegyek belépésre már nem jogosítanak, ezeket a jegyeket ugyanis - ahogy ez a népszerű fesztiválok esetében már nem először fordul elő - nem vásárolták, hanem lopták.
A szervezők felhívják a fesztiválozni vágyók figyelmét, hogy kizárólag hivatalos helyen, a kijelölt jegyterjesztőknél vásároljanak jegyeket, hiszen az illegális jegyekkel nem lehet bejutni a rendezvényre, sőt nem csak a jegyek eltulajdonítása, de a lopott jegyek vásárlása és azok felhasználása is bűncselekménynek számít.
Megpróbáltunk rákeresni a lopott jegyek sorszámlistájára, de egyelőre még nincs fenn, a Sziget Szervezőiroda munkatársai azt ígérték, hogy hamarosan fenn lesz. Ugyanakkor nem árt azt is figyelembe venni, hogy a lista a publikációval még nem válik teljessé, hasonló bűncselekmény a jövőben is várható, így a letiltott sorszámok köre feltehetően még bővülhet.
Kapcsolódó cikkek
- Sziget Fesztivál prolongálva
- Sikeresen debütált a Vodafone Digitális Kánaánja a Szigeten
- Az idei Sziget Fesztivál jelképévé vált a Vodafone 30 m magas "szupertornya"
- Megduplázta kapacitását a Percalapú Fesztiváljegy szolgáltatás a Szigeten
- Toronymagasan
- Szélessávon pörög az élet a Sziget Fesztiválon
- Hasznos mobilalkalmazásokkal segíti Óbuda a külföldieket
- Sziget már iPhone-on és Androidon is
- Az áramszünet nem zavarhat be
- Már működik a szélessávú internet a Szigeten
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.