Az LG újgenerációs három dimenziós televíziói
Az újgenerációs 3D televízió további előnye, hogy a kétdimenziós tartalmakat 3D-re konvertálja, így a felhasználó a televíziós adásnál is tapasztalhatja a három dimenzió adta különleges élményt. Az eredetileg is 3D-s tartalom a CINEMA 3D TV-ken a mélységük mellett szinte kilépnek a képernyőn túlra, a műsor a nappalainkban úszik. Ezzel szemben a felkonvertált adás inkább mélységet kap, ami a két dimenziónál sokkal gazdagabb élményt nyújt.
Az LG a CINEMA 3D TV mellé kapott 3D szemüveg mindössze 16 grammos, nincsenek benne elektromos alkatrészek, így teljesen mellőzi az elektromágneses hullámokat, kevésbé sérülékeny és tölteni sem kell.
A CINEMA 3 TV az LG Smart TV technológia előnyeit is magában hordozza. Egyszerű kezelőfelületével a CINEMA 3D TV megkönnyíti a hozzáférést a különböző internetes tartalmakhoz.
Az LG CINEMA 3D tévékből az LW4500 és az LW5500 már elérhető a nagyobb szórakoztatóelektronikai szaküzletekben, a többi modell pedig folyamatosan kerül a boltokba. A 42 inches LW650S bruttó ajánlott fogyasztói ára: 384 990 forint.
Kapcsolódó cikkek
- Újra látható 3D-ben a Real-Barca a SPORT TV-n, a UPC kábelhálózatában
- Okos telefonok után jönnek az okos tévék
- Navigáció három dimenzióban
- Magyar 3D-s tv-fejlesztés Amerikában
- Készül az új Nexus tablet?
- Jön a szemüveg nélküli 3D okostelefon az LG-től
- A vártnál nagyobb piaci sikert arattak a 3D tévék Németországban
- A világ legkeskenyebb okostelefonja és szemüveg nélküli 3D kijelző
- Az LG töretlenül hisz a 3D-ben, ezt januárban is megmutatja
- Nem minden 3D szemüveg kényelmetlen és csúnya
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.