A Vatera és a Tesz-Vesz kistestvére
Nem is kistestvérrel van szó, hanem apróról. Az allegroup.hu Kft. tulajdonában lévő aprod.hu portál azoknak nyújt alternatívát, akiknek a termékek jellege miatt nem mindig az aukciós oldalak kínálják a legideálisabb megoldást. A nem egészen egy hónapja indult apróhirdetési oldalon már több mint 15.000 hirdetés fut, a legtöbb hirdetést az ingatlan és az állás kategória alatt találjuk. Az apróhirdetési portál - a maga kategóriájában egyedülállóan - mindjárt az induláskor mobilra optimalizált verzióval is debütált.
Az apród.hu platformja mögött komoly nemzetközi tapasztalat áll: az anyacég ugyanis több mint 50 e-kereskedelmi portállal, többek között számos apróhirdetési oldallal van jelen a kelet-közép-európai régióban. A hasonló piacokon jól működő mintákat és site felépítéseket emelték át a tulajdonosok a hazai piacra és a már bevált funkciókkal indult útjára a portál. Így vált lehetségessé, hogy már a bevezetés időszakában több olyan szolgáltatással is rendelkezik az apród.hu, melyekkel a versenytársak előtt jár a hazai piacon.
A cégcsoport nyújtotta nemzetközi tapasztalat mellett az oldal számára komoly versenyelőnyt jelenthet a hazai piac ismerete is; az allegroup csoportjába tartozó Vatera és TeszVesz révén a tulajdonosok 10 éves magyarországi piac-ismerettel rendelkeznek. Ezt szem előtt tartva a fejlesztők egyik legfontosabb célja az volt, hogy - az apróhirdetési oldalakra nem jellemzően - a felhasználói élményt erősítsék. Az egyik legnagyobb előny, hogy kizárólag friss, aktív hirdetések vannak az oldalon, így 1-2 éves, lejárt hirdetésekkel nem találkozhatnak az érdeklődők. A hirdetések napi szintű vizsgálatát tapasztalt ügyfélszolgálati csoport végzi, akik nem csak a lejáratra, de a hirdetések minőségére is figyelnek és szükség esetén tanácsokkal látják el az eladókat a sikeresebb értékesítés érdekében. Ahogy az allegroup csoport többi tagjánál, a minőségi szolgáltatások mellett a biztonság is kiemelt szerepet kap az apród.hu-n. Az ügyfélszolgálati csapat mellett külön biztonsági csoport foglalkozik a feltöltött hirdetésekkel, akik a legnagyobb hazai aukciós portálokon szerezték tapasztalataikat. Az apród.hu irányításáért a TeszVesz.hu ügyvezetése során a C2C üzletágban komoly tapasztalatokat szerzett Dobra Péter felel.
Kapcsolódó cikkek
- Az első Nokia N9-re a Vaterán lehet licitálni
- E-zsaruk és e-kereskedők az online csalások ellen
- Biztonsági tippek e-vásárlásnál
- A magyarok elsősorban hírolvasásra használják a netet
- Intenzíven zajlik a vaterás csalás felderítése
- Karácsonyi csaló a Vaterán és a Teszveszen
- 10 éves a Vatera: ünnepi újdonságok, karbantartás
- Töretlenül bővül a Vatera.hu forgalma
- Összeolvad a Vatera és a TeszVesz: allegroup.hu
- Egymillióan kutatnak a TeszVeszen
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.