A nap kérdése: vastagabb-e a fehér iPhone a feketénél?
Érdekes Twitter üzenetváltás történt egy bizonyos Ernesto Barron és az Apple termékmarketingért felelős helyettes igazgatója, Phil Schiller között. Barron azt kérdezte, miért vékonyabb a fekete iPhone 4 a fehérnél? A kérdés jogosságának alátámasztására egy fényképet mellékelt, melyen ez a különbség (jóllehet mindössze 0,2mm-ről van szó) evidensnek látszik. Épp ezért volt meglepő Schiller válasza: „Nem vékonyabb a fehér telefon. Ne higgyen el minden szemetet, amit olvas”.
Vajon akkor az, ami a fényképen látszik, csupán érzékcsalódás?
Köztudott, hogy a fekete ruha slankít, de ez a telefonokra is igaz volna?
Nem mintha nagy jelentőség lenne a két tizedmilliméteres különbségnek, és valószínűleg senki nem fog emiatt még egy másik színű telefont is vásárolni, de a vitát csak úgy dönthetjük el, ha saját szemünkkel győződünk meg róla, kinek van igaza. Ha találkozunk egy ismerőssel, akinek iPhone készüléke más színű, mint a miénk, érdemes összemérni.
És ha netán vastagabb a fehér, eseleg kérdezzük meg mi is Phil Schillert... A sokadik kérdésre talán kiderül a nagy titok...
Kapcsolódó cikkek
- Botrány Pekingben, hiába várt a tömeg az iPhone 4S-re
- Újfajta szöveges képességek - Japán hangulat az iPhone-okon
- Vezeték nélküli kivetítés az új Epson projektorral
- Dobozold be az iPhone-od!
- iGO primo app Car Dock - A biztonságosabb navigációért
- Microsoft dokumentum-megosztás iPhone-ra és Windows Phone-ra
- A kétmillió CitroMail-es már okostelefonról is elérheti levelezőrendszerét
- Ma van a WC Világnapja
- A te navid a te menüddel - iGO primo app
- Megérkezett az iOS 5 hivatalos frissítése: iOS 5.0.1
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.