Revevol: segítség a GoogleApps-hoz
Abdel Wahed Bendaoua, a Google nagyvállalati üzletágának regionális vezetője és Laurent Gasser a Revevol Csoport vezérigazgatója, május 18-án budapesti sajtótájékoztatójukon jelentették be hogy idén Magyarországon is megnyitja kapuit a Google első és legnagyobb globális "Google Enterprise Partnere" a Revevol, amely a vállalatokat kívánja segíteni abban, hogy áttérjenek a Google felhő alapú szolgáltatásaira, a meglévő IT-alkalmazásaikat integrálják a GoogleApps-szel.
A magyar leányvállalat immár a 15. a Google alkalmazások viszonteladójaként és rendszerintegrátorként tevékenykedő Revevol cégcsoporton belül, amely az idén még további 12 országban jelenik meg. Magyarországon egyelőre nem beszélhetünk a felhő alapú számítástechnika széles körű használatáról, a nagyvállalatok 8, a középvállalatok 3 százaléka épít pillanatnyilag a "cloud computing"-ra, így a Revevol elsődleges célja a szemléletfordulás, szeretnék a köztudatba minél jobban beágyazni azt a fajta közmű-szemléletet, amely a jelenleg túlnyomó többséget képviselő drága egyedi alkalmazások irányából az olcsó és kényelmes felhő alapú szolgáltatások felé viszi el a vállalatokat.
A Revevol a GoogleApps árait az alapszolgáltatások esetén nem fejeli meg, a viszonteladói tevékenységét teljes mértékben a Google honorálja, a változáskövetésben betöltött rendszerintegrátori, tanácsadói szerepkörre is igényt tartó ügyfeleknek kerül csak ez a hozzáadott érték esetleges többletköltségbe. Kérdésünkre a Revevol vezetői elmondták, hogy a vállalat bevételeinek tavaly még a 90%-a származott a Google-től, az idén már 30%-ban számítanak egyéb forrásból származó jövedelemre, vagyis ez a kiegészítő tanácsadói és rendszerintegrátori szerep egyre hangsúlyosabbá válik.
A Google nagyvállalati üzletágának regionális vezetője a Revevol adatait kiegészített azzal, hogy jelenleg már 3 millió cég tért át a felhő alapú szolgáltatásokra (köztük olyan nagyvállalatok, mint az Intercontinental, a L'Oreal, a Nokia vagy éppen a Google maga), és naponta 3000 új ügyfelet regisztrálnak, vagyis ez a szám rohamosan nő.
Kapcsolódó cikkek
- Péntek 13. - nem volt szerencsés nap se a Twitternél, se a Google-nél
- A Google is elindítja saját online zenei szolgáltatását
- A Google teszteli az új találati oldalt
- Google Voice a Sprint telefonokon
- Chrome 11 beta: a szó se száll el
- Google Offers: csoportos vásárlás a Google-nél
- A Google a napelem-park után szélerőműbe fektet
- Harmadszor is április 16: a Google köszöntője Chaplin születésnapján
- A Google a könyvfesztiválon
- A Google 168 millió dollárt fektet a napenergiába
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.