Közösségi vásárlással a Sziget-jegy is olcsóbb
A SZIGET diákjegy a régi Diáksziget érzést kívánja visszahozni, bár akkoriban még nem volt Facebook, ami mára jelentősen megkönnyíti a szervezkedést. A mostani diákoknak nincs más dolguk, mint néhány mobilhívás, vagy még inkább Facebook-üzenet és máris vihetik a csoportos kedvezményt. A kedvezmény 11 főtől indul, de amiért mindenképpen érdemes hajtani, az a 36 fő után járó 50 %-os kedvezmény és a csapatvezetőnek járó ingyenes heti ottalvós Sziget bérlet, amely érvényes a 0. és a -1. napra is. Május 31-éig lehet még csapatokat létrehozni, vagy meglévő csapatokhoz csatlakozni, s akár 50%-os kedvezményt is elérni a SZIGET jegyek árából.
A neten folyamatosan nyomon követhetők a csapatok, így aki nem tud a saját ismeretségi körében csapatokat létrehozni, csatlakozhat a már jelentős létszámmal rendelkező csoportosulásokhoz és könnyedén hozzájuthat a legnagyobb kedvezményhez.
Kit várnak a csapatok? Azokat, akik a 2011. augusztus 10. és 15. között megrendezésre kerülő SZIGET Fesztiválra heti ottalvós vagy hazamenős bérletet kívánnak váltani, augusztus 8-ig betöltik legalább a 17. életévüket, és persze nem utolsó sorban érvényes, magyarországi diákigazolvánnyal rendelkeznek. Fontos még, hogy az online jelentkezés során a valóságnak megfelelő, hiánytalan adatokat adjon meg a jelentkező. Ha a csapatvezetőnek sikerül 65-75 embert is összegyűjtenie, úgy az ingyenes és ottalvós SZIGET jegy mellé akár egy VOLT vagy BALATON SOUND bérlet is az övé lehet.
A csapatvezető bármikor lezárhatja a csapatát, de ha nem tenné, úgy a rendszer május 31-én automatikusan elvégzi ezt. A csapatlezárást, vagy a maximálisan megkapható kedvezmény (50%) elérését követően 5 munkanap áll rendelkezésre, hogy a megszerzett kedvezménnyel csökkentett bérletek árát a csapattagok kifizessék. A csapatvezető a csapata összegyűjtött fizetési kötelezettségét egy összegben, online kártyás fizetéssel a www.sziget.meex.hu oldalon keresztül vagy személyesen a MEEX Travel Utazási Irodában rendezheti. A csapatvezetőknek ezt a munkáját, a kapcsolattartást és a szervezés fáradalmait jutalmazzák a vezetőknek járó nagyobb kedvezménnyel. Részletes információ: http://sziget.meex.hu
Kapcsolódó cikkek
- Még negyven nap, de már 71 ezer rajongó
- Legkevesebb 7,5 millió amerikai kiskamasz használja a Facebookot
- Személyes adatokat halászhattak le a Facebookról
- Fejlesztői "Facebook" és céges webverseny
- Facebook a CitroMailen
- A Facebook egyre fontosabb a hírportálok látogatottságában
- Oszama holtteste a legnépszerűbb hoax
- Megérkezett a Sony Ericsson Xperia mini sorozatának új generációja
- Internetes vásárlás barátok közt, a Facebookon
- Jól sikerült Facebook-nap az Aréna Plázában
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.