ISP-piac: fúziós spekulációk
Mindazonáltal az európai piacon a T-Online lehetséges ajánlattevő a legnagyobb brit szolgáltatóra, a Freeserve Plc.-re, amely mintegy 7,5 millárd fontos piac felett rendelkezik. Elemzők emellett kisebb nemzeti szolgáltatók egyesüléséről is spekulálnak.
Ami a tengerentúli piacokat illeti, az Egyesült Államok internetpiaca ezzel a fúzióval egyértelműen a "nagy nevek" kezébe került, és az amerikai piacon második Yahoo!-n kívül nincs is más független szereplő a szolgáltatók első soraiban.
Bár a legnagyobb amerikai szolgáltató, az America Online (AOL) őszre tervezett 130 milliárd dolláros megafúziója a legnagyobb amerikai médiacéggel, a Time Warnerrel valószínűleg elhomályosítja majd a Terra és a Lycos mostani házasságát, elemzők úgy vélik, hogy az AOL-nak gondjai vannak amerikai dominanciája kiterjesztésével a nemzetközi piacokra - tavalyi brazíliai startja sem sikerült igazán jól.
A Latin-Amerikáért folyó vetélkedés éppen ezért - vélik a hozzáértők - a Yahoo! és a Terra Lycos között dőlhet el, s ezért a Yahoo! ebben az irányban próbál terjeszkedni, és ennek - a számára eddig feltáratlan - piacnak a meghódítására szövetségest találni.
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo esetleg az AOL-lal védekezik a Microsoft ellen
- A Tiscali eladja svédországi cégét a Lycosnak
- A T-Online beszűnteti az internetszolgáltatást Ausztriában
- Alakot ölt a Yahoo és a Lycos technológiai együttműködése
- Javította forgalmát és csökkentette veszteségét tavaly a Tiscali
- A Yahoo kereső-technológiát vált
- Sikert aratott az ingyenes zeneletöltési lehetőség
- A T-Online fizetős tartalommal akarja növelni forgalmát
- Egyszeri tételek javították a T-Online eredményét
- Internetszolgáltatók tiltakoznak a rendőrségi "felügyelet" ellen
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Június 11-én ismét megérkezik Magyarországra a Startup Safari Budapest
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.