Áruház, portál, média, szolgáltatás: Fotexplaza
A Fotexnet portfóliójának tervezett része egy full-service on-line médiaügynökség üzemeltetése, amely kampányok megtervezésén és lebonyolításán túl kreatív, kereskedelmi és teljes körű B2B-megoldások elvégzésével, fejlesztésével is foglalkozik majd. A business-to-business megoldások tervei közt rádióállomások zenei archívuma, biztonságos fizetési rendszer internetes bankkártyahasználóknak, labdarúgójátékos-archívum, csoportos áruvásárlás szerepel.
A Fotexnet Plaza szerdán megnyílt zeneosztálya már nyitáskor mintegy 25 000 különböző CD-t, illetve kazettát tartalmazott. Az év végére várhatóan 60 000 címre, egy év alatt 100 000 termékre bővül a választék.
A zeneáruház címoldala naponta megújul; azon nemcsak a napi és heti ajánlatok, valamint az aktuális akciók szerepelnek, hanem itt található a Fotex-plaza top 40-es listája is. Természetesen valamennyi bemutatott termékről - annak képére vagy címére kattintva - eljuthat a látogató az adott cikk saját oldalára, ahol további információkat olvashat az áruról.
A címlapon keresőmező áll rendelkezésre a konkrét név vagy cím szerinti kereséshez, illetve az új vásárlók itt regisztrálhatják magukat.
A zene nyitólapjáról több műfaji kategória (alternatív, blues, dance & DJ, egyéb, filmzene, musical, folk, jazz, komolyzene, mulatós, pop, rap & hip-hop, rock, soul-R&B, tánczene) főoldalára lehet eljutni, mely oldalak kétheti rendszerességgel új címlappal jelentkeznek - mindennap valamelyik másik oldal. Ezeken a címlapokon az adott kategória top 10-es listája is látható, valamint további alkategóriák szerinti csoportosítások segítik a könnyebb eligazodást.
A toplisták között nemcsak eladási listák és aktuális (rádiós, televíziós stb.) slágerlisták, hanem egy-egy közösség, iskolai osztály, rajongói klub favorizált albumainak a gyűjteménye is szerepel.
A Fotex-plaza által nyújtott egyedülálló szolgáltatás a "más szempontok szerinti" keresés, amely az interneten a szakavatott bolti eladó személyét helyettesíti, s amely lehetővé teszi az adott termékek "kicsit más" szempontok szerinti megtalálását. Például esős napra, gyerekeknek, rosszkedv ellen, bulihoz és még több más szempont, illetve ezek kombinációi alapján lehet válogatni. A keresések nyomán kapott listákat a látogató növekvő vagy csökkenő sorrendbe rendezheti az ábécé betűi, a megjelenés dátuma vagy az ár szerint, illetve az összevont listán kívül külön kérheti a CD-ket vagy a kazettákat. Várszegi Gábor a site-ot bemutató sajtótájékoztatón elmondta, hogy a cég a kereskedelem mellett az on-line világ teljes meghódítására készül, vagyis legalábbis a partnerek, üzletfelek irányában internetszolgáltatóként is fel kíván lépni a cég, és kiépítik a tartalomszolgáltatást az e-commerce mellett médiaként, illetve közösségszervező szolgáltatásként is. A szeptemberben induló általános portál könnyen kezelhető felhasználói felületet kombinál nagyfokú tartalmi és arculati testreszabhatósággal. A látogatók egyszeri regisztrációval a portál összes szolgáltatását igénybe vehetik a hálózati játékoktól az Fotex-plazán keresztül a fórumokig anélkül, hogy a különböző funkciókhoz ismételten be kellene jelentkezniük. Mint média rövid, szerkesztett kül- és belpolitikai híreket, kulturális információkat, rádió-, televízió-, moziműsort, informatikai, üzleti és sporthíreket kínál a site elsősorban, főleg szelektált külső partnerekre támaszkodva. (Több más nagy portálhoz hasonlóan informatikában a Fotexnet is a Prímet választotta médiapartnerének.) Az oldalon a hírügynökségi gyorshírek mellett megtalálhatók lesznek a szépségápolási tanácsok, a filmkritikák és ismertetők, vagy ismert szerzők publicisztikái.
A fotexnet.hu szeptembertől az internetes közösségteremtés már jól bevált formáit alkalmazza majd, a portálon különleges chat-roomok, fórumok, szavazások, interaktív toplisták lesznek.
A portál negyedik funkciója Magyarországon még nem látott szolgáltatástömeget fog tartalmazni. A már itthon is ismert interaktív szolgáltatások, mint például az apróhirdetések, többfelhasználós, valós idejű játékok, ingyenes e-mail postafiók, letölthető segédprogramok és zenék mellett a fotexet.hu a vállalatcsoport specifikumait kihasználó új alkalmazásokat is tervez, mint például az on-line fotóalbum, melynek segítségével a Fotex-hálózat üzletein belül interneten keresztül, digitális képelőhívást kínál. A szolgáltatás továbbá on-line, privát fotóarchívumot biztosít majd a felhasználók személyes képeinek.
Kapcsolódó cikkek
- FOTEXnet.hu áruház csak az átalakítás alatt tart zárva
- Ünnep a weben
- Ingyenlottó
- Új rovatokkal bővül a Fotexnet.hu tartalomszolgáltatása
- Terjeszkedik a Fókusz Online
- Tovább épül a Fotex netáruháza
- Ingyenes internet-hozzáférés Olaszországban
- Internetlátogatottság-mérés az AGB Hungarytól
- Méteres felbontású orosz űrtérképek a neten
- Bővíti szolgáltatásait a Fotexnet.hu
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.