Multimédiás mindentudók: a Sharp AQUOS LE630/LE632 TV-k
A Sharp új készülékeit a vonzó dizájn és az általuk kínált szolgáltatások széles választéka révén igazi multimédiás mindentudókká váltak. Az integrált médialejátszóval a felhasználók televíziójukon akár az USB-, akár a DLNA-csatlakozással kényelmesen élvezhetik fotóikat, videóikat és zenéiket. Az internet-hozzáférés szintén egyetlen gombnyomással elérhető. Az AQUOS NET+ használója ingyenes internethozzáférést és mintegy 70 különböző widgetet élvezhet, például a video-on-demand platformot képviselő Viewstert. Így a reklámok alatt a felhasználó bármikor megnézheti az e-mailjeit vagy kedvenc honlapjait, még ha laptopja vagy asztali számítógépe nincs is a közelben. Az elektronikus programkalauz (EPG) segítségével az aktuális adások listája és a következő hét nap műsora is bármikor, egyetlen gombnyomással elérhetők.
Kiváló képminőség – alacsony energiafogyasztás
Az új AQUOS televíziók a 630/632-es sorozatban Full HD X-Gen LCD-panellal vannak felszerelve. 100 Hz-es technológiájuknak és LED-es háttérvilágításuknak köszönhetően kiemelkedő képminőséget és páratlan televíziós élményt nyújtanak. Rendkívül alacsony energiafogyasztásukkal a 630/632-es sorozat tagjai megfelelnek az A+ energiatakarékossági osztály szigorú előírásainak. Az LE630/632-es sorozat televíziói ugyancsak magas osztályzatot érdemelnek a számos csatlakozási lehetőségükkel, melyek közt SCART, HDMI, CI+ kártyaolvasó és USB-csatlakozó is megtalálható. Az LE630-as sorozat két integrált HD-tunert tartalmaz (DVB-T és DVB-C), míg az LE632-est egy DVB-S2-tunerrel is ellátták, amivel műholdas, kábel- és antennajelek vételére is alkalmas. E technológiának köszönhetően nincs szükség többé minden jeltípus vételéhez külön set-top-boxra.
Az LC-LE630E és LC-LE632E sorozat televíziói 32, 40 és 46 hüvelykes (80, 102 és 177 cm-es) képernyővel is elérhetők, és már kaphatók a boltokban.
Az QAUOS LE630E LCD TV-sorozat ajánlott fogyasztói ára:
32 inches (LC32LE630E): 159.990 Ft
40 inches (LC40LE630E): 209.990 Ft
46 inches (LC46LE630E): 299.990 Ft
Kapcsolódó cikkek
- Új, felhőalapú videó-technológia TV-szolgáltatóknak
- Sharp TV-k az európai futball jegyében
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- Új LG CINEMA 3D Smart TV funkciók és kiegészítők
- 140 centiméter képátlójú LG OLED tévé a CES-en
- Hatalmas képátlójú, 3D Ultra Definition LG kijelző
- 80 colos modellel erősít a Sharp az LCD tévék piacán
- Együttműködik az okostévé-gyártásban az LG, a Philips és a Sharp
- Nem szédülünk az új LG 3D monitoroktól és monitor TV-ktől
- Újabb kombinált csomagok a T-Mobile és T-Home kínálatában
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.