Hálózatmodernizáció és új országos üzlethálózat a Telenornál
„Fő célkitűzésünk az idei évre és az előttünk álló időszakra, hogy kiváló minőségben tegyük elérhetővé ügyfeleink számára a legújabb szolgáltatásokat és ezzel újfajta élményben részesítsük őket. Ennek érdekében újítjuk meg hálózatunkat, s vezettük be Hipernet portfóliónkat, mely minden eddiginél gyorsabb internetezést biztosít előfizetőink számára. Hálózatfejlesztésünk fontos mérföldkőhöz érkezett a múlt héten, amikor Budapesten és környékén 637 bázisállomás átállításával elérhetővé vált a 42 Mbps névleges maximális letöltési sebességű internetkapcsolat. Az új hálózat országos kiépítése most a Dunántúlon folytatódik, s az összesen mintegy 6000 állomás cseréjével járó munkálatok befejezését követően minden olyan városban biztosítani tudjuk majd a 42 Mbps-os névleges maximális letöltési sebességet, ahol 3G hálózat rendelkezésre áll. Az állomások kapacitása is megkétszereződik: a továbbiakban több ügyfél egyidejű, jobb minőségű és stabilabb kiszolgálására lesznek alkalmasak. Hálózatunk a fejlesztés során 500 új bázisállomással bővül, melyek hozzájárulnak a beltéri lefedettség javulásához. Mindezeknek a lépéseknek köszönhetően azok a Telenor előfizetők is érzékelni fogják a jobb szolgáltatásminőséget, akik még nem rendelkeznek Hipernet-képes eszközökkel” – nyilatkozta Christopher Laska, a Telenor Magyarország vezérigazgatója, az első új Telenor üzlet megnyitóján.
A Telenor 230 üzletet átfogó átalakítási programjának első állomásaként a budapesti Pólus Centerben nyitotta meg legújabb bemutatótermét, de 2012 közepére a szolgáltató saját bemutatótermei és partnerüzletei is megújulnak, egységes ügyfélélményt biztosítva vásárlói számára. Az átalakításkor a cél a norvég vállalat filozófiájához illeszkedő, modern, letisztult és átlátható, ugyanakkor ügyfélközpontú, barátságos és kényelmes eladótér létrehozása volt. A hálózat 230 meglévő tagja mellett a mobilszolgáltató ebben az évben három új saját tulajdonú értékesítési pont megnyitását is tervezi.
„Új, nagysebességű Hipernet hálózatunk, Hipernet tarifacsomagjaink és kapcsolódó eszközajánlataink mellett teljes üzlethálózatunk felújítása is szerves része fejlesztéseinknek. Célunk a felhasználói és az ügyfélélmény fokozása, valamint egy közvetlenebb, partneri kapcsolat kialakítása az ügyfelekkel. Üzleteinket a modern technológia segítségével úgy alakítjuk ki, hogy minél hatékonyabban tudjuk segíteni a vásárlókat lehetőségeik megismerésében és az optimális döntésben. A megújított üzletek megegyező minőséget és szolgáltatásokat kínálnak majd ügyfeleinknek az ország bármely pontján.” – mondta az első átalakított üzlet megnyitó ünnepségén Fejes Zoltán, a Telenor lakossági értékesítési igazgatója.
Az új üzletkialakítás főbb jellemzői:
· Az „élő termékfalaknál” minden üzletben kipróbálhatók a működő készülékek, így valódi, kézzel fogható élménnyé válik a vásárlás.
· A Telenor készülékei érintőképernyők segítségével böngészhetők, lekérdezhetővé válnak, illetve lehetőség nyílik arra, hogy az ügyfél igénye szerint, egyszerűen összehasonlítsa a kiemelt készülékeket. A kiállított mobiltelefonok jellemzői ráadásul a tartóról való leemeléskor automatikusan megjelennek az LCD-kijelzőn.
· Minden igény és probléma egyedi. A megújulás során a mobilszolgáltató még hatékonyabb ügyfélkiszolgálást fog megvalósítani. Az eladóhelyeken történő ügyintézés során az eddig megszokott eladó-vevő szerepek helyett a munkatársak tanácsadóként, az ügyféllel közösen keresik meg az egyes igényeknek leginkább megfelelő terméket, szolgáltatást. Az értékesítők által nyújtott tanácsadáson túl az üzletek megújult, átlátható struktúrája is segíti ezt a folyamatot. Az ügyfelek így kényelmes, barátságos környezetben kapnak meg minden szükséges információt a legjobb döntés meghozatalához.
· A legfontosabb információkat, éppen futó kampányokat, valamint a kizárólag a Telenornál elérhető készülékeket külön képernyőn láthatják az ügyfelek. Az eladótérben látványos, figyelemfelkeltő módon láthatóak az aktuális készülékajánlatok, egyebek mellett olyan egyedi formatervezésű, kreatív megoldásokon keresztül, amelyek segítségével a kiemelt termék úgy jelenik meg, mintha a térben lebegne.
· Az átalakulás után központilag frissülő érintőképernyők, „elektronikus poszterek” és digitális árcímkék váltják ki a korábbi papíralapú kommunikációs felületek legnagyobb részét. Így várhatóan kevesebb lesz az értékesítésben felhasznált nyomtatott információs anyagok mennyisége, és csökken az ezek kiszállításával járó üzemanyag fogyasztás és károsanyag-kibocsátás is.
· A belső térben „multibrand-falakon”, az üzlet arculatába illeszkedve, ugyanakkor vizuálisan jól elkülöníthetően és felismerhetően kapnak helyet a társmárkák (Red Bull MOBILE és djuice). Külön modulokat kapnak a készülékgyártók is időszaki promócióik céljára.
· A tartozékok funkciójuk szerint, átlátható rendben kerülnek kihelyezésre. Az ügyfelek külön válogathatnak a zenehallgatáshoz szükséges eszközök, a fej- és fülhallgatók, a töltők és adatkábelek, valamint a stílusos kiegészítők között. Itt találhatók az autós és navigációs kellékek, kihangosítók, headsetek is, hiszen a Telenor számára fontos a biztonságos, balesetmentes vezetés.
· Amennyiben elegendő hely áll rendelkezésre, az üzletekben külön sarok várja a legfiatalabb családtagokat. Itt a gyermekek mesefilmekkel és játékkal tölthetik az időt. Az erre alkalmas üzletekben helyet kapó frissítő-sarkok is az ügyfelek kényelmét szolgálják.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenornak fontos a kiszámíthatóság a beruházásai ütemezése miatt
- Kisebb bevétel, nagyobb eredmény a Telenornál
- A Telenor profitja majdnem hétszeresére nőtt
- Még mindig a válság hatása alatt a Telenor
- Telenor néven alakítaná át radikálisan a mobilpiacot a Pannon
- A mobilpiacot máris elérte a gazdasági válság szele
- A Siemens a második lesz a mobilhálózatok piacán
- Lendületben az Ericsson, terjeszkedés Indiában
- Ericsson : fókuszban a szélessáv
- Az Ericsson 135 millió dolláros szerződést nyert Kínában
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.