Teleház-sorok
1. Alapszabály-módosítás;
2. Új vezetőségi tagok megválasztása;
3. A Magyar Teleház Szövetség 2000. évi munkaterve és költségvetése;
4. A Teleház Kht. beszámolója az 1999. évi tevékenységről és 2000. évi munkaterve;
5. Tájékoztató a "Teleház Stratégia és Program" című anyagról;
6. Szakmai tagozatok meghirdetése;
7. Tájékoztató a Magyar Teleház Szövetség nemzetközi kapcsolatairól;
8. Teleház Fórum - lehetőség a problémák felvetésére, javaslatok megtételére.
További felvilágosítás és információ a programiroda@telehaz.hu e-mail címen kérhető.
Kunsziget község önkormányzata és a Faluszépítő Egyesület május 20-án megnyitotta a Magyar Teleház Szövetség által támogatott új teleházat.
A Teleház információs iroda a kultúrotthon különtermében kezdi meg működését, a lakosság szolgálatában álló közösségi színtér egyben szolgáltatóház is, ahol fénymásolás, faxküldés és -fogadás, valamint internetes szolgáltatások vehetők igénybe, de névjegykártyák, meghívók és más írásos anyagok is készíthetők. A kunszigeti teleház hétfőtől péntekig délelőttönként 10-től 11 óráig, délután 16-tól 19 óráig tart nyitva, szombaton 16 és 19 óra között, vasárnap pedig 9-től 11-ig várja a látogatókat.
Kapcsolódó cikkek
- Munkahelyteremtés: Program, térkép, oktatás
- Fordítóprogram a teleházakban
- Megjelent az ITTK Kutatási Jelentésének októberi, dupla száma
- Az Internetfejlesztési Alapítvány támogatása a Magyar Teleház Szövetség részére
- E-önkormányzati szakmai bemutatók a Budaörsi Telekuckóban
- Microsoft-támogatás a Magyar Teleház Szövetségnek
- Budapesten megalakult az Európai Teleház Szövetségek Uniója, az EUTA
- Több ezer nyertese lehet az IHM eMagyarország pályázatának
- Piacra lép az első 802.16a WMAN termék?
- Együttműködési megállapodás az IHM és a Magyar Teleház Szövetség között
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.