13 új program a digitális földfelszíni tévés kínálatban
Az Antenna Hungária folytatja a digitális földfelszíni televíziós szolgáltatások fejlesztését, a társaság 2011. október 1-jétől a harmadik DVB-T multiplex elindításával 13 teljesen új programot kínál. Ezzel immár 31 televíziócsatorna műsora fogható a DVB-T platformon, melyek össznézettsége meghaladja a 80 százalékot. A legfrissebb értékesítési adatok alapján a digitális földfelszíni televíziós platform bővült a legdinamikusabban hazánkban 2011 során, a MinDig TV Extra szolgáltatás pedig a legnagyobb növekedést érte el a vezeték nélküli digitális televíziós szolgáltatások közül.
A digitális földfelszíni televíziós kínálat jelentős kibővítése
Az új MinDig TV Extra Családi csomag 13 népszerű csatornát kínál a jelenlegi 7 szabadon fogható és az Alapcsomagban szereplő 10 program mellé:
Viasat 3, Comedy Central, Universal Channel, Spektrum, History, Sport 1, Sport 2, Minimax, Cartoon Network, PRO4, Prizma TV, Muzsika TV és Dorcel TV.
Október 1-jétől az AH a 30 csatornás csomagot akciós, 1 990 forint/hó áron kínálja. A 13 új program a B multiplexen lesz elérhető, a hálózat lakossági lefedettsége 81 százalékos lesz, a digitális jelek 19 telephelyről foghatók. Az HBO-val együtt immár 31 televíziócsatorna műsora fogható a DVB-T platformon, melyek össznézettsége meghaladja a 80 százalékot.
Folytatódik a hálózat bővítése
A MinDig TV szolgáltatásnak köszönhetően jelenleg a lakosság 95%-a számára érhető el az ingyenes digitális televíziózás lehetősége, mely lefedettségi érték az új digitális telephelyek üzembe állításával az év végére tovább emelkedik. November során három új nagyteljesítményű telephely kezd sugározni Északkelet-Magyarországon: Miskolc/Avas, Fehérgyarmat/Penyige és Aggtelek/Perkupa. A gerincadókon kívül az AH számos kisteljesítményű átjátszóadó elindítását tervezi, ezáltal a DVB-T telephelyek száma az év végére megduplázódik, a digitális lefedettség eléri a jelenlegi analóg m1 program lefedettségi értékét.
Kapcsolódó cikkek
- Sportklub a T-Home-nál
- Terjed a digitális földfelszíni tévézés
- Terjed a DVB-T használata
- Októberben 1,604 millió digitálistelevízió-előfizető
- Nagy-Hideg-hegyről is elindult a digitális földfelszíni televíziós sugárzás
- Egyre több településre jut el a digitálisan továbbított tévéműsor
- Bejeződött a digitális átállás Franciaországban
- Interaktív Sat TV szolgáltatás a T-Home-tól
- Folytatja az AH a digitális tv-hálózat fejlesztését
- Az NMHH csökkenteni kívánja a helyi tévék műsorszolgáltatási díjait
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.