Walter Isaacson: Jobs brilliáns gondolkodó volt
A könyv írója, Walter Isaacson Jobst briliáns gondolkodónak nevezi, aki ötleteivel jelentős befolyást gyakorolt a digitális korszakra. Ugyanakkor a tökéletességet hajszoló férfi képét rajzolja meg, aki kollégáival és barátaival szemben is sértő módon tudott fellépni. Isaacson az olykor talán bántónak tűnő minősítést nem Jobs háta mögött fogalmazta meg, hisz a kötet elkészítéséhez maga a főhős is hozzájárult még életében, Isaacson több, mint 40 interjút készített vele és családtagjaival.
Az Apple alapítója október 5-én, 56 évesen hunyt el rákban. "Jobs gyakran tűnt úgy, mint aki démonokkal harcol. Tudott karizmatikus és gyakran egyenesen hipnotizáló is lenni, ugyanakkor hideg és brutális is volt" - írja Isaacson.
A Jobs-könyv az amerikai kiadással egyidejűleg jelent meg Kínában is, a fordítás rekordgyorsasággal, mindössze öt hét alatt készült el. A négy, 23 és 36 év közötti nem hivatásos fordítót július végén, 400 jelentkezőből választották ki, egy háromfordulós internetes verseny eredményei alapján.
Kapcsolódó cikkek
- Self-publishing: szöveg-lerakat vagy virágzó text-kultúra?
- Rajzregény: e-könyves műfaj
- Több mint egymillió látogatója volt tavaly az Adatbank Erdélyi Magyar Elektronikus Könyvtárnak
- iPad kölcsönzés automatából – könyvtári szolgáltatás
- Ingyenes Windows Phone szakkönyv a Microsofttól
- Magyarországon állítják fel az első, életnagyságú Steve Jobs szobrot
- Steve Jobs magyar bélyegen
- Kilenc történet
- Megírni és kiadni: könyvek otthonról
- Szabadon hozzáférhetőek a tudományos publikációk - Elnyeli az internet a drága folyóiratokat? (2. rész)
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.