Ízek-borok hagyományosan, infók digitálisan
Nagyüzem lesz a hétvégén a Hungexpo vásárterületén. Pénteken négy kiállítás nyílik egy időben, „Ízek és Borok” az ínyenceknek, „HÓ-SHOW” a téli sportok szerelmeseinek, Terepzóna az off-road lovagoknak és „Spa&Wellness” azoknak, akik egy kellemesen fűtött környezetben, langyos víz csobogása mellett szeretnék átvészelni a zordabb évszakokat. Az Ízek és borok rendezvénynek az informatikai vetülete az, hogy a standokon lévő QR-kódokat beszkennelve a telefonunkban vihetjük haza az információs anyagokat.
Egész estékre szóló programokkal, nemzetek konyháinak különleges ételeivel, és az ünnepek előtti kitűnő ital bevásárlási lehetőséggel kecsegtet az Izek és Borok kiállítás, amit maga a borkirálynő, Mihalovics Dóra nyit meg november 18-án, pénteken. Több mint hatvan termelő boraiból és pálinkáiból lehet vásárolni, miközben 25 étterem konyhájának finomságaiból kóstolgathatunk. A „kenyér” mellé „cirkusz” is lesz: a színpadon a Budapest Bár, a Latin Duo, a Besodrom, a Group’N’Swing koncertje, és mellettük stand up komédiások, néptánc csoportok szórakoztatják az érdeklődőket.
A kiállításra több mint hatvan borászat hozza el borait, ami több száz féle ital bemutatását jelenti. A vásáron borkóstolás, és szakértő bemutatás segít kiválasztani az ünnepi menükhöz illő fajtákat. Aki okostelefonnal a zsebében megy ki a vásárterületre, mindenképpen töltse le a DIAS QR kód leolvasó alkalmazást. A fesztiválon minden kiállító rendelkezni fog egy egyedi QR kóddal, így akár az összes cég promóciós anyagát, hirdetését, prospektusát egy okostelefonban hazavihetjük, megkímélve az erdőket és magunkat is a rengeteg papír cipelésétől. A kiállítás végeztével a DIAS a rendezvényen beolvasott anyagokat eltárolja, s ha a tartalmakat a cégek a későbbiekben folyamatosan frissítik, a kedvenc márkáinkról vagy a legfrissebb akciókról folyamatosan értesülhetünk.
A gasztrofesztivál mellett a HÓ-SHOW-n a BigAirBag, azaz egy hatalmas légpárna a szenzáció, amelyre a legvadabb akrobata ugrások után is balesetmentesen lehet érkezni. A TEREPZONA az autósportok kedvelőinek nyújt teszt lehetőségeket és látványos bemutatókat.
A HUNGEXPO-n a téli szabadidős együttes a szokásos módon naponta 10-18-ig, míg az Ízek és Borok déltől este tízig, vasárnap déltől este nyolcig tart majd nyitva a november 18-ai hét végén.
Kapcsolódó cikkek
- Győri üvegművész a brit üvegművészeti társaság online kiállításán
- Kreativ Magyarország kiállítas a Műegyetemen
- Kiállításon az első magyar műhold ikerpéldánya
- Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása
- 700 új egyedi találmány a nürnbergi innovációs szakvásáron
- A rádióháborútól a kiberhadviselésig a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemen
- Készül Európa legjelentősebb informatikatörténeti gyűjteménye
- Budapest Calling: Nemzetközi call center szakkiállítás októberben
- Ingyenes WiFi a Budavári Borfesztiválon
- A magyar fotográfia napja - Kiállítások országszerte
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.