Új prémium hirdetési forma a Facebookon

forrás Prim Online, 2012. január 26. 08:09
Expanded Premium Ad néven új hirdetési formátumot vezetett be a Facebook, ami már Magyarországon is elérhető a Thinkdigitalon keresztül. 
 

Az Expanded Premium Ad a már ismert sponsored story prémium változata. Ez a tipikusan közösségi hatásra építő megjelenési forma az ismerőseink adott márkával kapcsolatos aktivitását jeleníti meg hirdetés formájában a Facebook kezdőoldalán. A Facebook szerint az új prémium hirdetések 40 százalékkal több aktivitást generálnak, továbbá 80 százalékkal nagyobb a márka visszaidézésének aránya a felhasználók körében. Az új formátum a következő aktivitásokat jelenítheti meg: oldal like, post, videó, szavazás, esemény meghívó, helyre bejelentkezés, stb. 

 
Az Expanded Premium Ad új távlatokat nyit a prémium hirdetők számára azzal, hogy ötvözi a sponsored story hatékonyságát a prémium hirdetések exkluzív jellemzőivel (nagyobb méret, főoldali kizárólagos megjelenés). 
 
„A rengeteg információ miatt a rajongói oldalak saját postjaikkal átlagosan a felhasználóik 16%-át érik el. A tapasztalatok azt mutatják, ha a hirdetők a napi Facebookos kommunikációjukat, Expanded Premium Ad segítségével  felerősítik, 3-5-ször annyi rajongót plusz azok ismerőseit is aktivizálhatják. Egy Nielsen kutatás arra is rávilágít, hogy négyszeres a vásárlási hajlandósága azoknak az embereknek, akik látták a Facebookon ismerőseiket valamilyen formában kapcsolódni az adott márkához.” – mondta el Szabó Ákos, a Thinkdigital country managere. 
Kulcsszavak: hirdetés Facebook

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32