A Magyar Posta konzorciuma nyerte a 900 MHz-es frekvenciasávot
Az NMHH nemzetközi árverés keretében értékesítette a 900 MHz–es tartományban nyújtható, 10,8 MHz-nyi frekvenciahasználati jogosultságokat. A frekvenciasávon a nyertesek GSM, UMTS, LTE, valamint WiMAX rendszerű - rádió- és távközlési szolgáltatásokat biztosíthatnak ügyfeleik számára.
Az árverés eredményeként az eddig háromszereplős piacra új szolgáltató léphet. A Magyar Posta Zrt. - Magyar Fejlesztési Bank Invest Zrt. - Magyar Villamos Művek Zrt. konzorciuma az 5 MHz-es „A” blokkon túl, opciót szerzett további frekvenciablokkok megvásárlására is az 1800 MHz-es, valamint a 2100 MHz-es frekvenciasávokban. Az EGSM sáv további 5,8 MHz-nyi frekvenciáját, azaz a „B” és a „C” blokkok tartományait a Vodafone Magyarország Zrt., a Magyar Telekom Nyrt. és a Telenor Magyarország Zrt. nyerte meg.
A kiváló terjedési tulajdonságokkal rendelkező 900 MHz-es frekvenciasávval gazdaságosan fedhető le az ország egész területe szélessávú mobilinternet-szolgáltatással.
Az árverésen nyertes szolgáltatók olyan területeken is megjelenhetnek a legkorszerűbb mobilszolgáltatásokkal, ahol eddig nem volt megfelelő szélessávú lefedettség. Ennek köszönhetően elérhetővé válhat például a távoktatás, távképzés, távmunka olyan területeken is, ahol erre eddig nem volt lehetőség.
Az NMHH az értékesítés során arra törekedett, hogy hatékonyan hasznosítsa a rendelkezésre álló frekvenciakapacitást, ösztönözze a szolgáltatók hálózatfejlesztéseit, és elősegítse a mobilpiaci verseny élénkülését hozzájárulva ezzel a szolgáltatások minőségének javításához.
Kapcsolódó cikkek
- Márciusban is csökkent a mobil-előfizetők száma hazánkban
- Lezárult a 26 gigaherzes pályázat
- Értékesítette a 26 gigahertzes frekvenciasávot a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
- NMHH: hárman fellebbezték meg a 900-as tender eredményét
- Öt pályázó jelentkezett a 26 GHz-es sáv elnyerésére
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- Pályázatok a biztonságos internet használatról
- Tavaly év végén 2 millió 155 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
- Tavaly év végén közel 11,69 millió mobil-előfizető volt hazánkban
- Nyilvános a 900 MHz-es sáv árverésére jelentkezők névsora
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.