Evolution: egy új konferencia az online marketing legújabb eszközeiről
Az online evolució napjának nevezi - az Internet Hungaryt, Media Hungaryt, Kamera Hugáriát is rendező - Csermely Ákos új konferenciáját, az Evolutiont, amelyet február 28-ára hirdetett meg az óbudai Ramada Plazaba.
Az új konferencia mottója: "kontroll alatt", a tematika pedig kiterjed mindenre, amit ellenőrzésünk alá kell vonni: az időre, pénzre, figyelemre, hatékonyságra.
Az Evolution elnevezésű konferencia a marketing és a média új, aktuális eszközeire fókuszál, interaktív formában, gyakorlati oldalról, esettanulmányokkal illusztrálva vizsgálja azok hatékonyságát, életszerűségét.
A bevalottan sorozatnak szánt új konferencia az első alkalommal a Performance Based (teljesítmény alapú online marketingelszámolás) és a Közösségi Marketing eszközeit tűzte napirendre. A szakmai előadók - egyebek mellett - ilyen kérdésekre igyekeznek megtalálni a választ: A performance marketing és a social media milyen mértékben változtatja meg az online marketing arcképét? Evolúciós mérföldkő vagy evolúciós zsákutca? A valódi teljesítményt mérjük-e, amikor mérünk?
A performance szekció 3 interaktív előadásban a szakmai alapoktól indulva, választ adva a szakterület legalapvetőbb kérdéseire (pl.: kinek érdemes ilyen tevékenységben gondolkodni, hogyan kell célokat kitűzni), eljut a tevékenység felépítéséhez szükséges gyakorlati kérdések és válaszok (kreatív tervezés, weboldal-optimalizálás) ismertetéséig, kiegészítve az egyes szempontok, érdekek rendszerbe szervezéséhez szükséges ismeretekkel – mindezt gyakorlati példákkal alátámasztva, opponált előadások formájában. Ebéd után két párhuzamos workshop keretében a performance marketing működtetéséhez elengedhetetlen mérésekről adnak a szakértők gyakorlati áttekintést, valamint 4 eltérő online értékesítési helyzetben (kevéstermékes webshop, nagyszámú (10 000+) termékes webshop, leadgyűjtésen alapuló értékesítés, brandalapú értékesítés) mutatják be a performance marketing működését.
A performance szekció esettanulmányként bemutat egy - az online média márkaismertség növelési erejének tesztelésére készített - display média kampányt és az azt lekövető kutatást.
A social szekció a Facebook adta lehetőségeket és azok megvalósíthatóságát vizsgálja meg alaposabban. A közösségi marketing szekció délelőtti előadásai rávilágítanak arra, hogyan lehet hatékony kampányokat lebonyolítani hirdetéssel, illetve nyereményjátékokkal úgy, hogy ne sértsük meg a Facebook szabályzatát. A délutáni workshopok a napi Facebook oldal üzemeltetéséről szólnak, arról, hogy miképp lehet ezt a leghatékonyabban végezni, akár kezdő, akár haladó szinten.
A részletes program: http://www.evolution.hu/program/
Kapcsolódó cikkek
- Online marketinggel a budapesti Állatkertért
- Mobilfejlesztők, figyelem: hamarosan indul a Mobile Developers Day
- ICT Day 2012: Stratégiához a technológiát
- Állami megrendelésekben reménykedik az IT-szakma
- Infotér konferencia - Soltész Miklós: egységes informatikai rendszerre van szükség a szociális ellátásban
- Infotér konferencia - Magyarország jól áll a szélessávú internet-elérésében
- Hogyan születik az Angry Birds? - Konferencia a mobilalkalmazás-fejlesztésről
- Az üzleti intelligencia új generációja
- Informatikai auditorok konferenciája
- Magyarország kész helyet adni a 2012-es kibertér-konferenciának
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Itt vannak a régió legdinamikusabban fejlődő vállalatai
A Deloitte Technology Fast 50 Central Europe program újabb mérföldkőhöz érkezett, hiszen idén ünnepli 25. évfordulóját. A rangsor a régió legdinamikusabban növekvő technológiai vállalatainak kiemelkedő teljesítményét ünnepli, valamint az innovációt és a pozitív társadalmi hatást ismeri el. A magyar vállalatok idén is kiemelkedően szerepeltek: a scoutlabs, a Parkl Digital Technologies és a Mito Digital is díjazásban részesült innovatív és fenntartható megoldásaikért.
Több mint 650 ezer nevezés érkezett a Huawei nemzetközi mobilfotós versenyére
Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új, izgalmas perspektívából örökítik meg. A három fődíjas pályamű készítői fejenként 10 ezer dolláros pénzjutalomban részesültek. A versenyt idén nyolcadik alkalommal szervezték meg, hogy megmutassák, az egyszerű pillanatok is művészivé válhatnak a kreativitás és a megfelelő eszközök segítségével.
A 2024-es Év Projektmenedzsere egy fedél alá hozta a kultúrát és a diplomáciát
Sághi Attila lett az Év Projektmenedzsere, aki a hagyományokat a funkcionalitással ötvöző Magyarország Háza Brüsszelben projekttel nyerte el a hazai projektmenedzsment szakma egyik legrangosabb elismerését.