Evolution: egy új konferencia az online marketing legújabb eszközeiről
Az online evolució napjának nevezi - az Internet Hungaryt, Media Hungaryt, Kamera Hugáriát is rendező - Csermely Ákos új konferenciáját, az Evolutiont, amelyet február 28-ára hirdetett meg az óbudai Ramada Plazaba.
Az új konferencia mottója: "kontroll alatt", a tematika pedig kiterjed mindenre, amit ellenőrzésünk alá kell vonni: az időre, pénzre, figyelemre, hatékonyságra.
Az Evolution elnevezésű konferencia a marketing és a média új, aktuális eszközeire fókuszál, interaktív formában, gyakorlati oldalról, esettanulmányokkal illusztrálva vizsgálja azok hatékonyságát, életszerűségét.
A bevalottan sorozatnak szánt új konferencia az első alkalommal a Performance Based (teljesítmény alapú online marketingelszámolás) és a Közösségi Marketing eszközeit tűzte napirendre. A szakmai előadók - egyebek mellett - ilyen kérdésekre igyekeznek megtalálni a választ: A performance marketing és a social media milyen mértékben változtatja meg az online marketing arcképét? Evolúciós mérföldkő vagy evolúciós zsákutca? A valódi teljesítményt mérjük-e, amikor mérünk?
A performance szekció 3 interaktív előadásban a szakmai alapoktól indulva, választ adva a szakterület legalapvetőbb kérdéseire (pl.: kinek érdemes ilyen tevékenységben gondolkodni, hogyan kell célokat kitűzni), eljut a tevékenység felépítéséhez szükséges gyakorlati kérdések és válaszok (kreatív tervezés, weboldal-optimalizálás) ismertetéséig, kiegészítve az egyes szempontok, érdekek rendszerbe szervezéséhez szükséges ismeretekkel – mindezt gyakorlati példákkal alátámasztva, opponált előadások formájában. Ebéd után két párhuzamos workshop keretében a performance marketing működtetéséhez elengedhetetlen mérésekről adnak a szakértők gyakorlati áttekintést, valamint 4 eltérő online értékesítési helyzetben (kevéstermékes webshop, nagyszámú (10 000+) termékes webshop, leadgyűjtésen alapuló értékesítés, brandalapú értékesítés) mutatják be a performance marketing működését.
A performance szekció esettanulmányként bemutat egy - az online média márkaismertség növelési erejének tesztelésére készített - display média kampányt és az azt lekövető kutatást.
A social szekció a Facebook adta lehetőségeket és azok megvalósíthatóságát vizsgálja meg alaposabban. A közösségi marketing szekció délelőtti előadásai rávilágítanak arra, hogyan lehet hatékony kampányokat lebonyolítani hirdetéssel, illetve nyereményjátékokkal úgy, hogy ne sértsük meg a Facebook szabályzatát. A délutáni workshopok a napi Facebook oldal üzemeltetéséről szólnak, arról, hogy miképp lehet ezt a leghatékonyabban végezni, akár kezdő, akár haladó szinten.
A részletes program: http://www.evolution.hu/program/
Kapcsolódó cikkek
- Online marketinggel a budapesti Állatkertért
- Mobilfejlesztők, figyelem: hamarosan indul a Mobile Developers Day
- ICT Day 2012: Stratégiához a technológiát
- Állami megrendelésekben reménykedik az IT-szakma
- Infotér konferencia - Soltész Miklós: egységes informatikai rendszerre van szükség a szociális ellátásban
- Infotér konferencia - Magyarország jól áll a szélessávú internet-elérésében
- Hogyan születik az Angry Birds? - Konferencia a mobilalkalmazás-fejlesztésről
- Az üzleti intelligencia új generációja
- Informatikai auditorok konferenciája
- Magyarország kész helyet adni a 2012-es kibertér-konferenciának
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.