Az Anonymous hackerei újra megtámadták a Vatikánt
Újabb támadással bénította meg a Vatikán honlapját hétfőn az Anonymous nemzetközi hackerhálózat, amelynek március 7-én egyszer már sikerült áthatolnia a vatikáni komputeres biztonsági rendszeren.
A blogon megjelent közlemény szerint az Anonymous így büntette a Vatikáni Rádiót a Róma közelébe telepített hatalmas antennák okozta elektromágneses sugárzásért. A környéken élők az utóbbi években arról számoltak be, hogy megszaporodtak a leukémiás (fehérvérűség) megbetegedések az adóberendezés közelében lakó családok körében. Emiatt többen bírósághoz fordultak. Ezt követően a Vatikán magától csökkentette az adók teljesítményét és a műsorszórási időt. A rádióadó illetékesei ellen a túl magas sugárzási szint miatt indított perben egy olasz bíróság végül felmentő ítéletet hozott. Március 7-én történt meg először, hogy hackereknek sikerült behatolni a világ egyik legbiztonságosabb rendszereiként ismert vatikáni szerverekbe. Olasz sajtóértesülések szerint az Anonymous már tavaly augusztusban is próbálkozott, akkor eredménytelenül.
Kapcsolódó cikkek
- Putyin-ellenes tüntetések - számítógépes programmal állnak bosszút
- Az Anonymous már a Vatikánt is megtámadta
- Lefejezték az Anonymous egyik hackercsoportját
- Az NNI külföldi társszervekkel együtt nyomoz az Ab honlapja elleni hackertámadás ügyében
- Átírta az Ab honlapján az alaptörvényt az Anonymous hackercsoport
- FBI: a kibertámadások a terrorizmusnál is veszélyesebbek
- A Stratfor az adatvédelem megsértésének minősítette a WikiLeaks-kiszivárogtatást
- Videokonferenciák: páholyból figyelnek a hackerek - Könnyedén felnyithatóak a zárt rendszerek (2. rész)
- Videokonferenciák: páholyból figyelnek a hackerek - Könnyedén felnyithatóak a zárt rendszerek (1. rész)
- Két és fél év szabadságvesztést kapott a Marriottot zsaroló magyar hacker
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.