Pénteken érkezik az új iPad
Az Apple bejelentette, hogy az új iPad harmadik generációja 2012. március 16-án, helyi idő szerint reggel 8 órától lesz elérhető az Apple Store kiskereskedelmi üzletekben és az Apple Online Store internetes áruházban (www.apple.com). A forgalomba hozatal első napján a vásárlók az Amerikai Egyesült Államokban, Ausztráliában, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Hongkongban, Japánban, Kanadában, Németországban, Svájcban, Szingapúrban, illetve Puerto Ricóban és az Amerikai Virgin-szigeteken juthatnak hozzá az új iPad készülékhez.
A készülék olyan újdonságokkal mutatkozik be, mint a lenyűgöző látványt nyújtó Retina kijelző, az Apple új, négymagos grafikus egységgel felvértezett A5X chipje, valamint egy 5 megapixeles, kiváló minőségű fényképek és 1080p felbontású, HD minőségű videófelvételek készítésére alkalmas iSight kamera. Az új iPad mindezek mellett változatlanul biztosítja az egész napos használatra elegendő 10 órás akkumulátor-üzemidőt, és megtartotta hihetetlenül vékony és könnyű kialakítását. Az iPad Wi-Fi és 4G-kapcsolattal is rendelkező modellje az Egyesült Államok és Kanada ultragyors 4G LTE technológiájú hálózatai mellett a világszerte elérhető, nagy sebességű 3G-hálózatokon, köztük a HSPA+ és DC-HSDPA technológiájú hálózatokon is használható. Mindemellett az iPad 2 kedvezőbb, az Egyesült Államokban mindössze 399 dolláros induló áron kapható.
Azok a felhasználók, akik az Apple Store kiskereskedelmi üzletekben vásárolják meg az új iPad készüléket, ingyenes személyes beállítást vehetnek igénybe. A szolgáltatás a levelezés beállításával, a kedvelt alkalmazások App Store áruházból való letöltésével és más tippekkel segít már az üzletben közelebbről megismerni az iPad használatát.
Árak és elérhetőség
Az új iPad Wi-Fi kapcsolattal rendelkező modellje fekete és fehér színben, 16, 32 és 64 GB kapacitású változatban vásárolható meg. Az Egyesült Államok és Kanada ultragyors 4G LTE-hálózatait, valamint a világ más tájain elérhető, nagy sebességű 3G-hálózatokat – köztük a HSPA+ és a DC-HSDPA technológiájú hálózatokat is – támogató, Wi-Fi és 4G-kapcsolattal is rendelkező modell 16, 32 és 64 GB kapacitású változatban lesz kapható. Az Apple emellett mostantól kedvezőbb áron kínálja iPad 2 készülékét: az Egyesült Államokban a Wi-Fi kapcsolattal rendelkező 16 GB-os modell ára 399 dollár, a Wi-Fi és 3G-kapcsolatot is támogató, 16 GB-os modellé pedig mindössze 529 dollár. Az iOS operációs rendszer 5.1-es verziója és az iTunes 10.6 program már letölthető ingyenes szoftverfrissítésként. Az iPhoto, az iMovie 1.3 és a GarageBand 1.2 alkalmazás egyenként 4,99 dollárért szintén megvásárolható az App Store áruházban (MailScanner has detected a possible fraud attempt from "x-msg:" claiming to be www.itunes.com/appstore). A Keynote 1.6, a Pages 1.6 és a Numbers 1.6 szoftver egyenként 9,99 dollárért vásárolható meg az App Store áruházban. Azok, akik korábban már megvásárolták a programokat, ingyenesen frissíthetnek az új verziókra.
Az iPad értékesítése március 23-án kezdődik meg Ausztriában, Belgiumban, Bulgáriában, a Cseh Köztársaságban, Dániában, Finnországban, Görögországban, Hollandiában, Írországban, Izlandon, Lengyelországban, Liechtensteinben, Luxemburgban, Makaón, Magyarországon, Mexikóban, Norvégiában, Olaszországban, Portugáliában, Romániában, Spanyolországban, Svédországban, Szlovákiában, Szlovéniában és Új-Zélandon.
Kapcsolódó cikkek
- Jöhet a kisebb iPad
- Jön a 250 dolláros iPad mini?
- Megújult az iLife és az iWork
- Retina kijelző, LTE támogatás és A5X processzor az új iPad-ben [Frissítve]
- iPad 2 8GB – Pénztárcakímélő Apple tablet?
- Egy hét múlva debütál az iPad 3
- iPad 3 premier március első hetében?
- Megérkezett az iOS 5 hivatalos frissítése: iOS 5.0.1
- GarageBand: már iPhone és iPod Touch készülékekre is
- Kulisszatitkok: 2012-ben minden Apple-termék megújul
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.