Pénteken érkezik az új iPad
Az Apple bejelentette, hogy az új iPad harmadik generációja 2012. március 16-án, helyi idő szerint reggel 8 órától lesz elérhető az Apple Store kiskereskedelmi üzletekben és az Apple Online Store internetes áruházban (www.apple.com). A forgalomba hozatal első napján a vásárlók az Amerikai Egyesült Államokban, Ausztráliában, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Hongkongban, Japánban, Kanadában, Németországban, Svájcban, Szingapúrban, illetve Puerto Ricóban és az Amerikai Virgin-szigeteken juthatnak hozzá az új iPad készülékhez.
A készülék olyan újdonságokkal mutatkozik be, mint a lenyűgöző látványt nyújtó Retina kijelző, az Apple új, négymagos grafikus egységgel felvértezett A5X chipje, valamint egy 5 megapixeles, kiváló minőségű fényképek és 1080p felbontású, HD minőségű videófelvételek készítésére alkalmas iSight kamera. Az új iPad mindezek mellett változatlanul biztosítja az egész napos használatra elegendő 10 órás akkumulátor-üzemidőt, és megtartotta hihetetlenül vékony és könnyű kialakítását. Az iPad Wi-Fi és 4G-kapcsolattal is rendelkező modellje az Egyesült Államok és Kanada ultragyors 4G LTE technológiájú hálózatai mellett a világszerte elérhető, nagy sebességű 3G-hálózatokon, köztük a HSPA+ és DC-HSDPA technológiájú hálózatokon is használható. Mindemellett az iPad 2 kedvezőbb, az Egyesült Államokban mindössze 399 dolláros induló áron kapható.
Azok a felhasználók, akik az Apple Store kiskereskedelmi üzletekben vásárolják meg az új iPad készüléket, ingyenes személyes beállítást vehetnek igénybe. A szolgáltatás a levelezés beállításával, a kedvelt alkalmazások App Store áruházból való letöltésével és más tippekkel segít már az üzletben közelebbről megismerni az iPad használatát.
Árak és elérhetőség
Az új iPad Wi-Fi kapcsolattal rendelkező modellje fekete és fehér színben, 16, 32 és 64 GB kapacitású változatban vásárolható meg. Az Egyesült Államok és Kanada ultragyors 4G LTE-hálózatait, valamint a világ más tájain elérhető, nagy sebességű 3G-hálózatokat – köztük a HSPA+ és a DC-HSDPA technológiájú hálózatokat is – támogató, Wi-Fi és 4G-kapcsolattal is rendelkező modell 16, 32 és 64 GB kapacitású változatban lesz kapható. Az Apple emellett mostantól kedvezőbb áron kínálja iPad 2 készülékét: az Egyesült Államokban a Wi-Fi kapcsolattal rendelkező 16 GB-os modell ára 399 dollár, a Wi-Fi és 3G-kapcsolatot is támogató, 16 GB-os modellé pedig mindössze 529 dollár. Az iOS operációs rendszer 5.1-es verziója és az iTunes 10.6 program már letölthető ingyenes szoftverfrissítésként. Az iPhoto, az iMovie 1.3 és a GarageBand 1.2 alkalmazás egyenként 4,99 dollárért szintén megvásárolható az App Store áruházban (MailScanner has detected a possible fraud attempt from "x-msg:" claiming to be www.itunes.com/appstore). A Keynote 1.6, a Pages 1.6 és a Numbers 1.6 szoftver egyenként 9,99 dollárért vásárolható meg az App Store áruházban. Azok, akik korábban már megvásárolták a programokat, ingyenesen frissíthetnek az új verziókra.
Az iPad értékesítése március 23-án kezdődik meg Ausztriában, Belgiumban, Bulgáriában, a Cseh Köztársaságban, Dániában, Finnországban, Görögországban, Hollandiában, Írországban, Izlandon, Lengyelországban, Liechtensteinben, Luxemburgban, Makaón, Magyarországon, Mexikóban, Norvégiában, Olaszországban, Portugáliában, Romániában, Spanyolországban, Svédországban, Szlovákiában, Szlovéniában és Új-Zélandon.
Kapcsolódó cikkek
- Jöhet a kisebb iPad
- Jön a 250 dolláros iPad mini?
- Megújult az iLife és az iWork
- Retina kijelző, LTE támogatás és A5X processzor az új iPad-ben [Frissítve]
- iPad 2 8GB – Pénztárcakímélő Apple tablet?
- Egy hét múlva debütál az iPad 3
- iPad 3 premier március első hetében?
- Megérkezett az iOS 5 hivatalos frissítése: iOS 5.0.1
- GarageBand: már iPhone és iPod Touch készülékekre is
- Kulisszatitkok: 2012-ben minden Apple-termék megújul
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.