Vadonatúj dizájn a Vodafone új üzletében

forrás Prim Online, 2012. augusztus 10. 10:52

Európában az elsők között, Magyarországon pedig elsőként nyitotta meg kapuit a Pólus Centerben a Vodafone legújabb üzletkoncepciója alapján kialakított viszonteladói boltja.

Szélesebb szolgáltatási skála, ügyfélhívó rendszer, helyszíni technikusi segítség, és több mint 50 kézbe vehető, kipróbálható telefon. Mindez csak néhány példa azon lehetőségek közül, amelyeket az idelátogató ügyfelek, és leendő előfizetők is megtapasztalhatnak. A letisztult vonalvezetésű, dizájnos üzletben 5 értékesítő várja a betérőket, akik kimagasló szakértelmükkel garantálják az egyedülálló ügyfélélményt. A több mint 200 üzletet számláló viszonteladói hálózatban elsőként debütál a Vodafone legújabb, Mindentudó szolgáltatása, melynek keretein belül minden újonnan vásárolt okos telefonra ingyenesen átmásolják előző készülékéről a vásárló telefonkönyvét és SMS-eit, valamint segítenek beállítani email fiókját, internet elérését.

A Pólus Centerben található shopban az üzleti ügyfelek is megtalálhatják számításaikat, hiszen a Business in Shop (BIS) szolgáltatás kizárólag az ő igényeik szerint lett kialakítva.
Kulcsszavak: Vodafone-hu

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01