Leheletnyi csökkenést mutat a második negyedéves NORI
A második negyedévben 1 százalékkal szűkült a hazai online és mobil reklámpiac felmérésben részt vevő cégeinek bevétele 2011 hasonló időszakához képest - ezt mutatja az immár a mobil bevételekkel kiegészített IAB Adex NORI online reklámpiaci index.
Az IAB Hungary Médiaszekció tagjainak önkéntes adatbevallásából a PwC Magyarorszag Kft. közreműködésével összeállított IAB Adex NORI index negyedéves összehasonlításban, év/év alapon nyújt tájékoztatást a magyar online és mobil reklámpiacról érintett részéről. A mutató összetételét az IAB Médiaszekció tagjai augusztusban kiegészítették a mobil display és non display típusú bevételekkel. A NORI így a search és listings típusú bevételek kivételével tartalmaz minden online és mobil hirdetési formából származó reklámbevételt.
Kapcsolódó cikkek
- Szereted, ha mindent tudnak rólad? - Útelágazás előtt az online reklám
- Augusztus 10-ig lehet pályázni a Telekom fenntarthatósági sajtódíjára
- Zuppaa: ahol közösségi élménnyé válik az önmegvalósítás
- Debütál a facebookos web-to-print alkalmazás
- Őket gazdagítja a rich media: eredményhirdetés a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyében
- A legnagyobb orosz internetes keresőoldal is tiltakozik az információs törvény módosítása ellen
- Az AFP elindította az első nyilvános Twitter-elemző honlapot
- Google: "riasztóan" nő a kormányzati igény az internet cenzúrázására
- Negyedévente publikál online reklámbevételi indexet az IAB Hungary
- Újraindult a Köztársasági Elnöki Hivatal honlapja