Leheletnyi csökkenést mutat a második negyedéves NORI

forrás Prim Online, 2012. szeptember 5. 17:53

A második negyedévben 1 százalékkal szűkült a hazai online és mobil reklámpiac felmérésben részt vevő cégeinek bevétele 2011 hasonló időszakához képest - ezt mutatja az immár a mobil bevételekkel kiegészített IAB Adex NORI online reklámpiaci index.

Az IAB Hungary Médiaszekció tagjainak önkéntes adatbevallásából a PwC Magyarorszag Kft. közreműködésével összeállított IAB Adex NORI index negyedéves összehasonlításban, év/év alapon nyújt tájékoztatást a magyar online és mobil reklámpiacról érintett részéről. A mutató összetételét az IAB Médiaszekció tagjai augusztusban kiegészítették a mobil display és non display típusú bevételekkel. A NORI így a search és listings típusú bevételek kivételével tartalmaz minden online és mobil hirdetési formából származó reklámbevételt.

Az IAB Adex NORI az önbevallásban résztvevő cégek összesített net-net display és eDM típusú online, valamint display és non display mobil bevételeiből számított piacméret változást mutatja.
 
Az index összetételének változása miatt a PwC újraszámolta a NORI első negyedéves értékét is. 
 
Tekintettel arra, hogy a mobil bevételek az online reklámpiac más szegmenseit érintő csökkenéssel szemben dinamikusan növekednek, az újra számított első negyedéves NORI a korábbi értéknél magasabb, 2,5 százalékos növekedést mutat.
Kulcsszavak: reklám média

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59