Akinek mobilja van, valóban tagja a netközösségnek?
Az emberek több mint fele (55%) használja a készülékét legalább hetente egyszer online tevékenységre. Ha van mobilod vagy okostelefonod, 55% az esély rá, hogy legalább egyszer a héten megnézed rajta a moziműsort, az éttermi kínálatot, a közlekedési vagy forgalmi infókat, esetleg ellenőrzöd, hogy nyert-e a csapatod… Ezer és egy motivációja lehet, hogy csatlakozz a világhálóra.
Ha Közép-Keleten vagy Afrikában élsz, ez a szám már 70%-ra kúszik fel. Magyarországon ugyanakkor ugyanez az arány csak 43%. Ahogy ez jogosan elvárható, a 35 év alattiak inkább nyitottabbak az innovációra és az új technológiákra: körükben tízből heten (69%) legalább heti egyszer használják online szörfölésre a mobil készüléküket, szemben az 50-64 esztendős társaikkal, akiknél ez az arány már csak 33%.
Kapcsolódó cikkek
- Firefox mobil operációs rendszer
- Hogy ki csinálta az internetet? Hát persze, hogy az állam!
- Kétszer aktívabbak a fiatalok
- Csinálj robotot az iPhone-odból!
- Mobillal irányítható bőrönd
- Az internet hatásai - avagy a tudatos internethasználatra nevelés
- Spyrix Personal Monitor
- NeTraffik 1.19.0
- Elkezdődött az EFOTT Velencén
- Fedélzeti internet az Air France és a KLM járatain
Felmérések ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Schneider Electric újabb digitális átalakulást jósol
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és az automatizálás nemzetközi szakértője közzétette IoT 2020 című üzleti jelentését, amely 12 országban 3000 üzleti vezető részvételével készült felmérés eredményeit dolgozza fel.
A mobil a mindenünk! – ha az asszony is engedi
Nem tudnak annyi terméket piacra dobni a mobiltelefon gyártók, amennyit a magyarok ne vennének meg, havonta közel 190 000 készülék talál új gazdára a következő fél évben – derült ki a Media Markt és az NRC közös kutatásából. Öntudatosan választunk magunknak mobiltelefont, de a férfiak valamivel gyakrabban kapnak ehhez társuktól is instrukciókat.
A Cisco kutatása szerint ma még kiaknázatlan a digitalizációban rejlő üzleti lehetőségek 80 százaléka
Többet költünk online játékokra
A SuperData piackutató cég - a A PayPal megbízásából - 8 országban végzett felmérést az online játékok illetve az a elektronikus sport területén, s ennek során megállapította, hogy Magyarországon ezen iparág árbevétele meghaladja az 500,000 dolláros szintet és évente 14%-kal nő. A magyar rajongótábor jelenleg 223 ezer főre tehető, és várhatóan 2018-ig megduplázódik.
A televízió még mindig őrzi egyeduralmát a magyar nappalikban
Világszerte, így hazánkban is nőtt a televíziózással töltött idő – A Nielsen Közönségmérés adatai szerint a tavalyi évben a magyar népesség naponta átlagosan 5 órát töltött a tévékészülékek előtt.