Meghibásodás miatt szolgáltatáskiesés volt az Invitelnél

MTI Sajtóadatbank, 2012. december 15. 08:15

Az Invitel egyik budapesti főközpontjának meghibásodása miatt pénteken délután fél négy és este fél hét között nem volt elérhető a hangszolgáltatás - közölte a távközlési társaság az MTI-vel.

A meghibásodás elsősorban az Invitel üzleti ügyfeleinél jelentkezett országszerte. A probléma észlelésekor a rendszer helyreállítását azonnal megkezdték a szakemberek, és nem sokkal este fél hét után sikerült újra üzembe helyezni a központot, így a hangszolgáltatások újra elérhetővé váltak. A teljes megoldás hosszabb időt vesz igénybe, ezért előfordulhat, hogy bizonyos kiegészítő szolgáltatások egyes ügyfeleknél csak a későbbiekben válnak újra elérhetővé - áll a közleményben.
 

Az Invitel a vállalati piacon több mint 20 ezer üzleti ügyfelet lát el széles körű, egyedi média-, tele- és infokommunikációs szolgáltatásokkal. A lakossági és kisüzleti szegmensben 750 ezer előfizetéssel rendelkezik a társaság.

Kulcsszavak: Invitel

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01