Meghibásodás miatt szolgáltatáskiesés volt az Invitelnél
Az Invitel egyik budapesti főközpontjának meghibásodása miatt pénteken délután fél négy és este fél hét között nem volt elérhető a hangszolgáltatás - közölte a távközlési társaság az MTI-vel.
A meghibásodás elsősorban az Invitel üzleti ügyfeleinél jelentkezett országszerte. A probléma észlelésekor a rendszer helyreállítását azonnal megkezdték a szakemberek, és nem sokkal este fél hét után sikerült újra üzembe helyezni a központot, így a hangszolgáltatások újra elérhetővé váltak. A teljes megoldás hosszabb időt vesz igénybe, ezért előfordulhat, hogy bizonyos kiegészítő szolgáltatások egyes ügyfeleknél csak a későbbiekben válnak újra elérhetővé - áll a közleményben.
Az Invitel a vállalati piacon több mint 20 ezer üzleti ügyfelet lát el széles körű, egyedi média-, tele- és infokommunikációs szolgáltatásokkal. A lakossági és kisüzleti szegmensben 750 ezer előfizetéssel rendelkezik a társaság.
Kapcsolódó cikkek
- NATO beszállító lehet az Invitel
- Fejlesztette digitális rendszerét Veszprémben az Invitel
- Téli ajánlatok az Invitelnél
- SuperTV2 novembertől az Invitelnél is
- Új lakossági értékesítési igazgató az Invitelnél
- Invitel: Több mint 20 ezer család tévézhet interaktívan aa pesti agglomerációban
- Új megbízott pénzügyi vezérigazgató-helyettes az Invitelnél
- IP Center: Internetről vezérelt, új generációs virtuális telefonalközpont, 30%-os megtakarítással
- Keresőoptimalizálás olcsóbban, rugalmasabban
- Új szolgáltatások a megújult Invitel honlapon