Magyar Telekom: Több mint hatmillió forint adomány az SOS Gyermekfalunak
A Magyar Telekom és az általa létrehozott Fenntarthatósági Médiaklub decemberi sütiakciójában a vállalat munkatársai és a Médiaklub tagjai saját készítésű süteményeiket kínálták eladásra. Adományt ér az Alapítvány számára a Telekom karácsonyi elektronikus üdvözlőlapja. Mindezt pedig jelentős kiegészítéssel adja át a távközlési vállalat.
A vállalat „Adni jó! Sütiakció“ programja idén decemberben is szép eredményt hozott. A Telekom munkatársaihoz és vezetőihez a Fenntarthatósági Médiaklub (FMK) tagjai is csatlakoztak, nemcsak a program népszerűsítésében, hanem a sütemények elkészítésében és értékesítésében is jelentős szerepet vállalva. A házisüteményekért felajánlott, becsületkasszába folyó forintok nyolcszázezerre duzzadtak egyetlen délelőtt alatt. Az immár hagyománynak számító sütiakció, mint jótékonysági programmodell az elmúlt év novemberében CSR Hungary Díjat nyert.
Több ünnepi képeslapból válogathatott decemberben a Magyar Telekom honlapján bárki, aki az év végi gesztus ezen módjával kívánt élni vagy egyszerűen csak az automatikus jótékonykodás lehetőségével szimpatizált – minden elküldött képeslap után 100 forintot adományozott ezzel a rászoruló gyerekeknek.
A Telekom ötmilliós kiegészítésével végül összesen 6.037.695 Ft értékű adományt adott át Kovács Ildikó, a vállalat kommunikációs igazgatója az SOS Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa számára.
“Az adományból egy terápiás szobát alakítunk ki a kecskeméti régióban működő létesítményeinek egyikében. Itt azok a gyerekek kapnak majd egyéni pszichoterápiás segítséget, akik a lelki sérüléseik kezeléséhez speciális közeget igényelnek, egyebek mellett például zene- vagy fényterápiás eszközök alkalmazását” – mondta el Gosztonyi Gábor, az SOS Gyermekfalu Magyarországi Alapítványának ügyvezető igazgatója.
“Adományozási célterületeink között kiemelten szerepel a felnövekvő nemzedék, ezzel az adománnyal ráadásul olyan gyerekek számára tudunk jelentős segítséget nyújtani, akiknek az átlagnál kevesebb vagy más jut. Külön öröm pedig az adomány mögött rejlő összefogás, hogy ez a siker nemcsak a Telekom érdeme, hiszen a sütiakcióban résztvevő lelkes munkatársaink mellett a Fenntarthatósági Médaklub tagjai külön köszönetet érdemelnek.” - mondta Kovács Ildikó.
Kapcsolódó cikkek
- Pénzbeli adományozás a Telenor ADDODA okostelefon alkalmazással
- Ismét nemzetközi fenntarthatósági indexben a Magyar Telekom
- eNET – Telekom: Beköszönt a tabletek korszaka
- Örömdal a T-Mobile-tól
- Interaktív épület-fényfestés a 4G és az ünnepek jegyében a Telekomtól
- Új felsővezető a Magyar Telekomnál
- A régió legjobb munkahelyei között van a Magyar Telekom
- Távozik a Magyar Telekom marketing és vállalati kommunikációs igazgatója
- T-Home Interaktív TV: Már 300 ezer előfizető
- T-Mobile: jönnek a 4G/LTE-képes okostelefonok és az új mobilnet-csomagok
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.