A neten tájékozódnak a nők randi előtt
A Match.com kutatásából bár Magyarországra vonatkozó számokat nem tudunk meg, de a nemzetközi trendek körvonalazódnak számunkra. A technológiai forradalom bizony a randizási szokásokat is átalakította.
Már biztos sokan hallottak arról, hogy a munkáltatók utánanéznek a közösségi oldalakon a potenciális munkavállalóknak, vagyis „lecsekkolják” őket. Sokan itt buknak el. A férfiaknak is érdemes felkészülni, mielőtt megadják nevüket egy hölgynek, ugyanis úgy tűnik, a nők is használják ezt a megoldást.
És nem csak Facebookon tájékozódnak, hanem sok esetben a Google segítségével is ellenőrzik az illetőt. Az egyedülálló nők 48%-a néz utána a férfinak Facebookon az első randi előtt, míg a férfiak esetében ez a szám csak 38%. A nők esetében ugyanennyi az aránya annak, hogy törölnek egy randit, ha találnak valamit a netes kutatás során.
Érdekes azonban, hogy magára a randikeresésre viszonylag kevesen használják a Facebookot. A szinglik majdnem háromnegyede fenn van a közösségi oldalon, azonban csak 7%-uk él ezzel a lehetőséggel. Mindenesetre nem árt tudatosítani magunkban, hogy a profilunk egyfajta imageként is szolgál, amit ápolni és menedzselni kell - csak akkor erősíti személyiségünket.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Az Intel és a Facebook bemutatta a jövő Adatközpont rack technológiáit
- A Facebook használata irigységet és elégedetlenséget válthat ki
- A Facebook okostelefon-bejelentésére vár a szakma
- Megmondjuk, mit hoz a Jézuska
- Fiataloknál az előny – radikálisan megváltozott az információfogyasztás
- Milliós adatszivárgási károk Magyarországon
- Akár postacímként is szolgálhat a Facebook vagy Twitter profil
- Mobiltelefonos üzenetküldő szolgáltatás felvásárlására készül a Facebook
- Akinek mobilja van, valóban tagja a netközösségnek?
- Chatelj Facebookon a böngésződből
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.