Telenoros kedvezmény a hóvihar miatt
Amint azt a Telenor Magyarország Zrt. a hétvégén Facebook oldalán bejelentette, a társaság szeretne segíteni a március 14-én, 15-én és 16-án a rendkívüli időjárás miatt az utakon ragadt, elakadt családtagjaiért aggódó vagy bajbajutottakon segítő ügyfeleinek, továbbá azon előfizetőinek is, akik az áramkimaradások miatt akadozó mobilszolgáltatást tapasztaltak.
„Szép számmal akadtak ügyfeleink között olyanok, akik ezekben a helyzetekben anyagi lehetőségeiket meghaladva használták szolgáltatásainkat. Ezért úgy döntöttünk, hogy szeretnénk kedvezményt biztosítani előfizetőinknek, hogy az ebben az időszakban keletkezett mobilköltségeik miatt már ne kelljen aggódniuk. Ügyfeleinket kérjük, hogy a 1747-es számon jelezzék számunkra érintettségüket és április első hetében tájékoztatjuk őket a kedvezmény pontos módjáról” - mondta Fejes Zoltán, a Telenor ügyfélkapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese.
Az érintett Telenor ügyfelek 2013. március 27-ig tudják elküldeni igényüket a 1747-es számra. Kérésüket a Telenor regisztrálja és április 3-án ezeket az ügyfeleket kiértesíti a kedvezmény pontos módjáról. Az sms elküldésével az ügyfelek hozzájárulnak ahhoz, hogy a Telenor a cellainformációk és híváslisták alapján azonosítsa kérésük hátterét.
Kapcsolódó cikkek
- Alkalmazásvásárlás mobilegyenlegre, elsőként a Telenornál
- Telenor: az eladott telefonok kétharmada már okostelefon
- Óriási akciókkal indítja a telet a Telenor
- Már kapható a HTC legújabb Windows Phone-ja a Telenornál
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- Új adatroaming szolgáltatás a Telenortól: okostelefonnal külföldön is
- Sport és egészség Androiddal
- Bővülő ügyfélkör és növekvő árbevétel a Telenornál
- Januártól új struktúrában működik a Telenor kereskedelmi részlege
- Telenor szolgáltatói app-válogatás a Windows Phone Store-ban