Indul a Telekom Facebook játéka

Czipperer Dia, 2013. április 5. 14:59

„Elsőnek lenni nagyszerű érzés” mottóval indul útjára a Telekom új Facebook játéka, amely az elsőség érzésére épülve ösztönzi a felhasználókat, hogy tapasztalják meg kicsit más koncepcióban a 4G/LTE nyújtotta előnyöket.

A Telekom 4G/LTE-alapú mobilinternet szolgáltatása – amelyhez a 4G/LTE technológiával lefedett területen 4G/LTE-képes mobil eszközre és 4G/LTE-képes díjcsomagra van szükség – nemcsak abban segít a felhasználóknak, hogy elsőként értesüljenek a legújabb hírekről, hanem abban is, hogy megoszthassák élményeiket a közösségi oldalakon. A Telekom ma induló Facebook játéka, a Stopigram is az elsőség érzésére épül, az „Elsőnek lenni nagyszerű érzés” mottóval.

A játék lényege pedig a stoppolás, vagyis egy napra kisajátíthatják a naponta kihirdetett fotókategóriákat a résztvevők. Mindenki saját fotójával nevezhet, valamint szükséges hozzá az Instagram alkalmazás, és persze elengedhetetlen a jól ismert hashtag. Az elkészült fotóikhoz meg kell adniuk a #stopigram és az adott kategória #hashtagjét. 

 

Az a kép kerül ki a játék falára, amely a T-Moilbe Facebook oldalán található, amelyet leggyorsabban küldenek be, és leghamarabb moderálják. Talán segíti a gyorsaságot, hogy a Stopigram okostelefonról is elérhető.

 

A játék kicsivel több mint két hétig – 16 nap – tart. A végső nyertesek a kategória-győztesek közül kerülnek ki, és az igazán szerencsések 4G/LTE okos készülékekkel gazdagodnak: egy Samsung Galaxy S3 LTE, egy Nokia Lumia 920, egy Samsung Galaxy Note 2 LTE vagy egy Samsung Galaxy Note 10.1 LTE talál gazdára.

 

További információk a játék weboldalán találhatók, a Telekom 4G/LTE szolgáltatásáról és a lefedettségről pedig a Telekom oldalán olvashatók.

 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14