VIVA-terjeszkedés: Magyarország is célpont lehet
MTI Sajtóadatbank, 2000. július 20. 11:41
A VIVA Media AG, a hirdetésekből finanszírozott VIVA és VIVA ZWEI zenei programok anyavállalata 5,35 milliós részvénykibocsátásával összesen 83 millió eurót kasszírozott, s ebből a pénzből agresszív nemzetközi terjeszkedést tervez.
A pénzből mindenekelőtt egy internetplatformot, egy web-tv-t, egy Németország egészében sugárzó rádióadót és egy fiataloknak szánt multimédia-hálózatot akar létrehozni. A VIVA ezenkívül Spanyolországban és Olaszországban szeretne terjeszkedni, és expanziós listáján áll Hollandia és Magyarország is.
A VIVA alapítása után két évvel nyereséges: adózás előtti nyeresége tavaly 8,6 millió márkát tett ki, az 1998-as 6,3 millió után. A cég tavaly 95,4 millió márkás forgalmat könyvelt el, szemben az előző évi 89,2 millióval. A 2000-2005 közti időszakra a VIVA évi 20 százalékos forgalomnövekedést tervez.
A VIVA főrészvényese a Warner Music Germany Entertainment GmbH, az Universal Holding GmbH és az EMI-csoport.
Kapcsolódó cikkek
- Új zeneértékesítési modellt tervez az Apple
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- KÜRT: sikeres kuvaiti biztonsági intelligencia projekt
- Megvenné a VIA-t az nVidia?
- Magyar Telekom: 74 forintos osztalékjavaslat
- Az Avid erősíti online ügyfélszolgálatát
- S&P: negatív figyelőlistán a Deutsche Telekom
- A BMC Software megvásárolja a BladeLogicot
- Gondban a Siemens
- A DT 20 százalékot szerez az OTE görög távközlési cégben