A The Washington Post is átáll az előfizetéses online tartalomszolgáltatásra
A The Washington Post című amerikai napilap is megkezdi június 12-től fokozatosan az átállást az előfizetéses internetes tartalomszolgáltatásra, minimum 9 dollár 99 cent megfizetésére kötelezve azokat az olvasóit, aki havonta több mint 20 cikket kívánnak elolvasni asztali vagy mobil számítógépeiken.
A lap címlapjához, a tematikus szekciók címlapjához és az apróhirdetéshez továbbra is ingyenes lesz a hozzáférés. Továbbra sem kell majd fizetni a keresőoldalakról vagy megosztott linkekről érkező találatokért, amelyek száma elvileg korlátlan lehet.
Katharine Weymouth, a lap kiadója szerdán kijelentette, hogy a kísérletinek tekintett üzleti modellt a felhasználói visszajelzéseknek megfelelően fogják alakítani. Meg kívánják találni az egyensúlyt a legfontosabb hírek hozzáférhetősége és a fenntartható üzleti modell között.
A The Washington Post óvatos a más lapok által bevezetett "fizetőfal" bevezetésével, mert a menedzsment egy része az olvasótábor lemorzsolódásától tart, különösen az amerikai főváros vonzáskörzetén kívül. Mások viszont arra mutattak rá, hogy a lapnak új anyagi forrásokra van szüksége, és hogy a felhasználók fokozatosan hozzászoknak a fizetős tartalmakhoz.
Kapcsolódó cikkek
- A napjuk felét médián lógva töltik a fiatalok
- Megkezdődött a netes gyermekbarát tartalmak közötti verseny
- Hiánypótló mezőgazdasági blogot indított a Magro.hu
- Reklámadó – a szakmai szövetségek egyeztetést javasolnak
- M - Együtt ad ki nyomtatott magazint a SZIGET, a MEEX és a MOHA
- Súlyos jogi következményei lehetnek a Facebook posztnak
- Dedikált vezetőkkel erősít a Sanoma Újmédia-divíziója
- Kristóf Csaba másodszor az „Év információbiztonsági újságírója”
- Társadalmi együttműködést kezdeményez a Médiatanács a gyermekbarát internetért
- Továbbra is Dirk Gerkens a magyar média legbefolyásosabb embere